Hjelp! Ang. Minifom

x1xMadre Mia

Glad i forumet
Gutten min har hatt en del luftsmerter i magen den siste uka, så nå har han fått Minifom før hvert måltid de siste 5-6 dagene. Begynte forsiktig med 3-4 dråper (som de anbefalte på apoteket) og økte til 10 etterhvert. Så har jeg eksperimentert litt da, med å gi enten før første pupp, eller imellom, og nå til slutt å gi før hver.

Begynte med 5 dråper til hver pupp, men har mått øke til 10 fordi det ikke hjalp noe særlig. Nå har han vært fornøyd siden i går ettermiddag (da jeg begynte med 10 til hver), men er litt engstelig for å gi for mye da... Står jo 10 dråper til hvert måltid, men hvordan defineres et måltid??? Syns ikke det fikk noe særlig virkning når han bare fikk før første pupp... Noen som har erfaringer med dette?

snuppa mi får 10 dråper til hvert måltid, men nå får hun flaske da, men de sa på helsestasjonen at minifom er ikke farlig, så lenge man gir det som står på flasken og ikke over...det eneste som skjer hvis de får 10 dråper og ikke spiser så mye, er at de prupper veldig mye, men det gjør jo ikke noe, for da kommer jo lufta ut[:)]

Ja da får jeg satse på at det er ok å gi 10 dråper til hver pupp... Han virker veldig fornøyd nå da, så det må jo bety at magen er i form!

Huff så trist! Her er jeg også litt misfornøyd med Minifom'en, virker som han blir immun og hele tida må ha større doser... Vi vurderer fotsoneterapi vi nå, er mange som har blitt hjulpet av det har jeg hørt, verdt et forsøk!

I morra klokka 9 kommer en fotsoneterapeut hjem til oss for å behandle Ludvig, blir spennede å se hvordan det går! Håper selvfølgelig å en bedring, skal holde dere oppdatert.

Hei!
Titter innom fra født i februar.
Jeg har hatt samme  problem som noen her, men sluttet med minifom og startet med kiropraktor, det hjalp MYE! Bare ett lite råd.[;)]

Har hørt at Minifom ikke er bra for bebisene våre.. Inneholder noe stoffer som ikke er lovlige i norge..
Var en diskusjon på d her på BV for en stund tilbake..
Derfor så bruker jeg fenikkel the istedet..[;)] 

Back
Topp