hjelp.. ang lutinus

ønskersåmye

Flørter med forumet
Har hatt innsett i dag på klinikk hausken.. men nå kan jeg ikke helt huske om jeg skulle ta lutinus som vanlig i dag? Jeg fikk beskjed om å ikke sette på morgenen i dag men er det noen som vet om jeg skal sette som vanlig nå?

Jeg fikk beskjed om å ta 'vanlig' dose insettingsdag, dvs 3 gg daglig.

Måtte også vente til etter innsett (det var på morgenen), men skulle ta morgendosen etterpå..
Håper det er til hjelp! :)
Du kan jo ringe klinikken hvis du er veldig usikker! Lykke til som ruger!:)

Jeg hadde uttak på Klinikk Hausken idag. Fikk med et ark om etterbehandling med lutinus. stå at: På innsettingsdagen settes vag.tbl. etter tilbakeføring av embryo. Om gynekologen gjorde/gjør det eller om en selv må gjøre det er jeg ikke sikker på...

På infoskrivet fra st.olavs ang undersøkelsestimer, medisiner osv, er det beskjed om å sette Lutinus som vanlig innsettingsdagen.
Bør ringe og spørre hva prosedyren er for din klinikk :)

Så spennende lano! Kanskje vi traff dere i gangen da ;) jeg ringte vakt telefonen å jeg skulle egentlig tatt tre doser i dag men d ble bare to, d gjorde ingenting for d viktigste var at d ble 3 doser mot slutten! Var en spennende dag.. Det ble tatt ut 19 egg på mandag, å 18 klarte seg den første natta å 16 til i dag! Så d var vist nesten rekord! Så nå håååååper jeg bare at d fester seg å blir der ;) Vi var så heldige at vi fikk å 7 på frys ;)

Så spennende lano! Kanskje vi traff dere i gangen da ;) jeg ringte vakt telefonen å jeg skulle egentlig tatt tre doser i dag men d ble bare to, d gjorde ingenting for d viktigste var at d ble 3 doser mot slutten! Var en spennende dag.. Det ble tatt ut 19 egg på mandag, å 18 klarte seg den første natta å 16 til i dag! Så d var vist nesten rekord! Så nå håååååper jeg bare at d fester seg å blir der ;) Vi var så heldige at vi fikk å 7 på frys ;)

Det var jo et utrolig bra resultat!!:D Håper spiren klorer seg fast!!
Kan hende vi traff dere ja! Jeg hadde på meg en stripete genser eller en grå sexy skjorte, med grønne sokker! haha ;)
Jeg fikk ut 6 egg! blir spennende å høre i morgen, hvordan det har gått over natten :)

"Mange" hauskinger her visst:) jeg skal igang så snart jeg får tr..

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Var litt i svima så kan ikke huske hvem jeg så :-) Vi var der hvertfall 10.30 :-) Ja d var ett utrolig bra resultat, å om d ikke skulle klaffe har vi hvertfall mange på frys så jeg slipper hele driten på nytt :-) Kjenner jeg er gaanske sår i magen så nå blir d sykemelding på meg inntil videre å d skal bli litt godt kjenner jeg å slappe av totalt :-) håper du får en hyggelig telefon i morgen å masse masse lykke til :-)

"Mange" hauskinger her visst:) jeg skal igang så snart jeg får tr..

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
Ja all ære til Hausken. Ja d koster myye men d er søren meg verdt hver ei krone!! De er så hyggelige å støttende å bare de gjør meg i godt humør!!

Back
Topp