Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AB
Nespresso maskin du tenker på? Du kan få forskjellige typer kapsler med f.eks ekspresso,caffe latte osv.
De selges der du kjøper maskinen[:)] (vet ikke om de selger de andre plasser enda..)
ORIGINAL: Ulla79
Nespresso maskin du tenker på? Du kan få forskjellige typer kapsler med f.eks ekspresso,caffe latte osv.
De selges der du kjøper maskinen[:)] (vet ikke om de selger de andre plasser enda..)
de selger maskinen på Elkjøp og Expert der jeg bor i alle fall..
Kjempefin maskin. har den selv[:)]
Kjøper du en melkeskummer i tillegg(hvis det ikke følger med selve maskinen da), kan du lage alt fra vanlig kaffe, til cappucino og kaffe mocca. Er vel verdt pengene[:D]
ORIGINAL: ~google.no~
ORIGINAL: Ulla79
de selger maskinen på Elkjøp og Expert der jeg bor i alle fall..
Kjempefin maskin. har den selv[:)]
Kjøper du en melkeskummer i tillegg(hvis det ikke følger med selve maskinen da), kan du lage alt fra vanlig kaffe, til cappucino og kaffe mocca. Er vel verdt pengene[:D]
Ja tenkte på en sånn en...eller en doce gusto[:D]
men jeg vet ikke hva kapslene til vanlig kaffe heter :)
Kaffe mocca?? eller heter det bare vanlig kaffe ??
ORIGINAL: Oline V2
Dersom dere drikker mest "vanlig" kaffe, vil jeg heller anbefale å kjøpe en maskin som bruker hele kaffebønner.
Da kan dere kjøpe den typen kaffe dere liker best (de har jo masse feks på vanlig dagligvarebutikk)
Det gir en mye bedre kaffe (da den er fersk, maskinen kverner bønner for hver kopp), og i tillegg har dere jo uendelige valgmuligheter, i motsetning til feks Nespresso som har 3-4-5 lungo-varianter.
Maskinen er litt dyrere i innkjøp, men det sparer man fort inn i mye billigere kaffe.
(En sånnen Nespresso-patron koster jo nesten 4 kr)