Hjelp! Ang hjertebank!!?

*MammaTonje*

Gift med forumet
I hele dag har hjertet mitt hoppet så rart og fort, nesten sånn at jeg kan høre det! Og når det skjer blir jeg svimmel, ser hvit, får ikke puste og holder på og spy! Noen som vet hva det kan være? Blir litt bekymret!!

Du er gravid [;)]

Antakelig litt stressa uten at du nødvendigvis merker det selv.
Hadde det sånn så å si de 4 første mnd, og det ble bedre da jeg ble sykemeldt fra jobben...

Pust dypt inn når du får det, det kan hjelpe [:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Du er gravid [;)]

Hadde det sånn så å si de 4 første mnd, og det ble bedre da jeg ble sykemeldt fra jobben...

Okei, så det er normalt altså?![:)] Skikkelig skummelt, hehe!!

ORIGINAL: lykkeligemeg

høres ut som høyt/lavt blodtrykk. målt det i det siste?

Nei ikke på 7 uker?

det er nok greit å få sjekket det da, for er litt dumt hvis man går lenge over tid med det når man er gravid:) gå til jordmor og be om en sjekk:) evt lege da!

Jeg har hjertebank hele tiden...blodtrykket er fint[;)] Men er veeeeldig plagsomt...så jeg skal på en ekstra kontroll bare for å være på den sikre siden at det ikke er noe galt...[:)]

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Du er gravid [;)]

Okei, så det er normalt altså?![:)] Skikkelig skummelt, hehe!!

Ja, det er ganske vanlig!
Men lurt å få sjekka opp blodtrykk og jernlager kanskje (mine var helt fine da jeg slet med hjertebank).
Jeg hadde i tillegg hvilepuls konstant i litt over 100 stort sett hele tiden, og det var slitsomt.

Slapp godt av når du har muligheten, kanskje legg deg ned litt hvis det går [:)]

Bare 6 mnd igjen, så kanskje du slipper det mer [:D][;)]

jeg hadde også veldig kjapp hvilepuls og det dundret i hele kroppen da jeg var gravid, trodde det var noe alvorlig galt med meg. men det er helt normalt da. men hvis det omtrent svartner for deg og du blir svimmel og føler du må besvime og sånn så er jo ikke det akkurat behagelig eller noe bra for deg eller barnet, så ville absolutt ha sjekket det ut altså. håper du finner utav det! lykke til og "god bedring>" eller hva jeg skal si:)

Back
Topp