• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

hjelp ang facebook

munter

Forumet er livet
jeg har trykket på skul på veggen min for farmville og happy aquarium
for en tid tilbake.
Så jeg ser ikke poster som mine venner legger ut ang disse aplikasjonene

Jeg angrer, åssen får jeg åpnet så jeg ser de igjen?

ingen??

prøv "endre valg" nederst på veggen din!

ORIGINAL: Mamman til Leah

prøv "endre valg" nederst på veggen din!

Har gjort det, men
da kommer det bare opp venner jeg har skjult..

Gå på "settings" og velg "applications settings"... her kommer alle applikasjonene dine opp. finn de du vil endre på, og velg "edit settings" på fanen "additional settings" kan du huke av for at det skal vises på veggen din...

ORIGINAL: Tanketrollet

Gå på "settings" og velg "applications settings"... her kommer alle applikasjonene dine opp. finn de du vil endre på, og velg "edit settings" på fanen "additional settings" kan du huke av for at det skal vises på veggen din...

hmmmm, den er haket av.
noe annet jeg kan gjøre?

ORIGINAL: munter

hmmmm, den er haket av.
noe annet jeg kan gjøre?

vente på at det skjer noe aktivitet.. alt som har skjedd popper ikke frem selvom du har huket den av.. [;)]

ORIGINAL: munter

hmmmm, den er haket av.
noe annet jeg kan gjøre?

vente på at det skjer noe aktivitet.. alt som har skjedd popper ikke frem selvom du har huket den av.. [;)]

ok, får se hva som skjer siden den var huket av allerede.

Takk for svar[:)]

Back
Topp