Hjelp ang facebook...

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
E det nån a dåkk som e god på facebook?

Eg ha alga et album på facebook, også e det sånn at det e kunn vennan menna som kan sjå albumet, Men eg ønsk ikje at de kan del bildan i albumet, eller albumet....veit dåkk korsjne eg får endra det??

Eg vill ikje at menna venna ska kan del bilda av fie..videre tell senna venna....

E det nån a dåkk som e god på facebook?

Eg ha alga et album på facebook, også e det sånn at det e kunn vennan menna som kan sjå albumet, Men eg ønsk ikje at de kan del bildan i albumet, eller albumet....veit dåkk korsjne eg får endra det??

Eg vill ikje at menna venna ska kan del bilda av fie..videre tell senna venna....
Jeg er usikker på om det går?
Men gjør vennene dine det??

Tror ikke andre kan dele bildene dine inne fra albumet, men når du legger ut et album, så kan man trykke på liker, kommenter og del.
Tror du må endre dette via personverninnstillingene dine.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er dessverre et STORT minus med facebook :( For de har gjort det slik at ALLE kan dele bilder du legger ut, og lagre dem. Vennene dine sine venner kan også se bildene, om noen de har på si venneliste har kommentert bildet :( Så derfor må man være sikker på at man vil dele et bilde før man legger det ut, for før man vet ordet av det er bildet rundt om i verden :eek:

Så vidt som eg ser, så kan eg ikje velg kem som kan del det! :(

Det eineste e at eg får veta kem som del det....det va ei tanta av Fie som delt et bilde...og det va ikje eg såååå gira på at nån sku jær....

Så eg håp at det bi årna snart på facebook, så man kan sjøl bestem kem som kan del bildan menna.

Så vidt som eg ser, så kan eg ikje velg kem som kan del det! :(

Det eineste e at eg får veta kem som del det....det va ei tanta av Fie som delt et bilde...og det va ikje eg såååå gira på at nån sku jær....

Så eg håp at det bi årna snart på facebook, så man kan sjøl bestem kem som kan del bildan menna.
Da ville jeg sagt fra at det ikke er ok.

Da ville jeg sagt fra at det ikke er ok.

Ja, eg sendt ho ei mld på facebook å sa at eg villa ikje at nån sku del menna bilda...før det va ikje eg så gira på....då sa ho at ho sku lager bilde på maskin sin, så ho ha bilde a snuppa....også kun hi slett det ho hadd delt på facebook :)

Back
Topp