Hjelp ang ergobaby

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Jeg er ny i ergobaby bæresele verden, og lurer på to ting jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Babyen min er ganske lang, så jeg lurer på om en kan ta ut av den puten i spedbarnsinnlegget? Føler jeg får henne helt oppi halsen, og må de sitte i froskestilling? Hun sparker seg opp hvis dere forstår....

Hun holder jo ikke hodet skikkelig enda, og er ikke over 5.5 kg så vil jo ha henne i det spedbarnsinnlegget..

Sent from my iPhone using BV Forum

Du kan ta ut puten ja, kan brukes hver for seg de to delene:) j har hu sittende på rumpa med beina ut til hver side her....er det det du mener?

Kan noen legge ut et bilde av den i bruk? Har arvet en sånn men er så usikker på hvordan jeg bruker den riktig.

Du kan ta ut puten ja, kan brukes hver for seg de to delene:) j har hu sittende på rumpa med beina ut til hver side her....er det det du mener?

Takk, da skal vi prøve å ta ut puten og la henne ha beina ut på hver side. Så håper jeg det blir bedre plass da!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kan noen legge ut et bilde av den i bruk? Har arvet en sånn men er så usikker på hvordan jeg bruker den riktig.

VImageUploadedByBV Forum1403990084.319779.jpg var d eneste j hadde nå, vet ikke om d er til noe hjelp? Prøv å søk på YouTube å se om d er instruksjon film der...j gjorde d første gang j sku bruke manduca sin...

Hvis hun klarer å sitte med bena ut kan hun gjøre det, min må jeg nesten brekke for å få det til, så her blir det froskestilling. Mannen kan ikke bruke nyfødtinnlegget, for det blir ikke plass til både magen og babyen, mens jeg bruker nyfødtinnlegget.

Hvis hun klarer å sitte med bena ut kan hun gjøre det, min må jeg nesten brekke for å få det til, så her blir det froskestilling. Mannen kan ikke bruke nyfødtinnlegget, for det blir ikke plass til både magen og babyen, mens jeg bruker nyfødtinnlegget.

Men kan de sitte i den uten nyfødtinnlegg når de er så små??

Jeg har også sett litt på YouTube!!

Men kan de sitte i den uten nyfødtinnlegg når de er så små??

Poenget med nyfødtinnlegget er jo å få støtte mens selen er for stor. Når de får den støtten likevel fordi foreldrene er store, så trengs det jo ikke ;) Skal sies at gutten vår er laaang, så når han sitter i froskestilling blir det verre for ham å bruke nyfødtinnlegget (på pappaen) for da får han ikke støtte i nakken.

Back
Topp