Hjelp ang. buzzador!

Sunshine1983

Elsker forumet
Jeg angrer så på at jeg meldte meg på pamperskampanjen[:D]
Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjør jeg... Må jeg gjøre det? Kan jeg bare melde meg ut av buzzador? har fått 1 kampanjetilbud, og takket ja... ANGRER!
har funnet ut at hele greia ikke er noe for meg, tror jeg... Må jeg ikke skrive om det? Hvor skal jeg sdkrive om det? Har ingen blogg... Kan jeg bare skrive ett innlegg her om det?

Mange spørsmål... Har ikke satt meg så mye inn i det... Men trodde jeg skjønte nok, men det er så kjedelig å dømme produkter...Huff[8D]

Det er jo ikke så mye å gjøre, du får en pakke hjem, prøver tinga og deler ut noen til venner med barn som vil prøve, hør hva de synes om dem etterpå. Så får du en liten "rapport" fra buzzador, et sånt spørsmålsskjema du må fylle i, and that's it [:D] jeg gidder ikke ta bilder eller blogge om noe som helst... 

ORIGINAL: xwp

Det er jo ikke så mye å gjøre, du får en pakke hjem, prøver tinga og deler ut noen til venner med barn som vil prøve, hør hva de synes om dem etterpå. Så får du en liten "rapport" fra buzzador, et sånt spørsmålsskjema du må fylle i, and that's it [:D] jeg gidder ikke ta bilder eller blogge om noe som helst... 

Ok, men jeg fikk bare 4 bleier... Hmmm...Må jeg dele med venner?

Jeg har også fått 4 bleier, men tror ikke deg har med buzzador å gjør.. Da pleier vi å få litt brosjyrer med info fra buzzador [;)]

Jeg gjør også sånn som XWP; deler ut til venner med barn men skriver ikke om det her eller blogg.

Back
Topp