hjelp!!ang blødningen

*PoB*

Elsker forumet
jeg mener å hørt at det skal være som mensen og ikke lukte noe spessielt. men her så lukter det ikke bra. er det normalt eller?? det komer brunt og friskt blod om hverandre.

noen som vet??

nei har ikke vondt i magen. det er en uke siden jeg fødte da.. men det virker som det luter værre og verre for hvær dag. men det kan hende jeg innbiller meg også...

huff. nå ble jeg redd.. skal ringe nå jeg...

ORIGINAL: Ida88

få det skjekket med en gang da damer!!!
hvis det lukter "uvalig", så kan det være et tegn på infeksjon i livmoren, å det kan være farlig...ikke vent et sekund med å ringe føden elns hvis mensen/utfloden lukter vondt...

sign denne
sa til meg at his det luktet skikkelig vondt måtte man ta kontakt med føden...

jeg ringte til sykehuset nå, de sa at så lenge jeg ikke hadde noe feber eller noe vondt i magen så kunne jeg se det ann. men fikk jeg feber eller vondt i magen skulle jeg ringe til legevakta og få noe antibiotika..

ida88: hva slags tabletter var det da?? noe du har fått hos lege eller noe sånt??

lukter ikke godt av verken renselsen min, eller når jeg har mensen for den saks skyld[8D] 

ORIGINAL: line.b

jeg mener å hørt at det skal være som mensen og ikke lukte noe spessielt. men her så lukter det ikke bra. er det normalt eller?? det komer brunt og friskt blod om hverandre.

noen som vet??

Samme greia her også... Ikke nice!!! [:'(]

Back
Topp