Hjelp ang bading!

akg

Gift med forumet
Har en 3-åring som er helt hysterisk når han bader,og vil heller ikke dusje. Han hyler rett ut og er helt panisk. Skjønner ikke hvorfor han er sånn,han har ikke hatt noen dårlig erfaringer med vann som jeg vet om. Er nøye på at det er rett temperatur o.l.
Noen som har noen gode råd?[&o]

hmm nei har egentlig ikke noe tips da alle mine ikke er noe problem å bade/dusje...

men hva med å lokke han med skum hvis han sitter i badekar eller balje?

Her får de skum etter vi har vaska håret.. sånn sprayflaske fra apoteket... så får du sånne tabletter som gjør vannet blått, gult eller rødt.. du kan også ha skum du spyler opp med dusjen på en måte...

er det hårvask som er vanskelig eller det å i det hele tatt få han oppi?

ORIGINAL: *Aulile*

hmm nei har egentlig ikke noe tips da alle mine ikke er noe problem å bade/dusje...

men hva med å lokke han med skum hvis han sitter i badekar eller balje?

Her får de skum etter vi har vaska håret.. sånn sprayflaske fra apoteket... så får du sånne tabletter som gjør vannet blått, gult eller rødt.. du kan også ha skum du spyler opp med dusjen på en måte...

er det hårvask som er vanskelig eller det å i det hele tatt få han oppi?

Har prøvd å lokke med div,men ikke brukt farge i vannet,kanskje prøve det da[8|]
Før var det hårvasken som var vanskelig,men i det siste har det vært en kamp i hele tatt å klare å få ham oppi vannet,han hyler og skriker og klamrer seg fast til kanter o.l[&o]

Kanskje bade sammen med han?
Eller leker han liker oppi,(det har du sikkert prøvd)[:)]

ORIGINAL: MLS

Kanskje bade sammen med han?
Eller leker han liker oppi,(det har du sikkert prøvd)[:)]

Vi bruker bare en badebalje,så får nok ikke plass oppi der[8D] Har prøvd å overtale ham til å bli med i dusjen,men ikke snakk om.

Back
Topp