Hjelp angående mme

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Dere som gir mme nam ha1, på den grønne målskjea er det en strek inni... Skal jeg ha mme pulver til den streken eller skal jeg ha helt opp på kanten på skjea???? Trenger svar...

Nan ha1? Står bare nan 1 her... Hva er forskjellen? Skjea er hvit...[8|]

Det skal stå på pakken, gjør det ikke?

ORIGINAL: Gunni

Det står hvor mye jeg skal ha oppi, men ble usikker når jeg så den streken serru.. Så derfor lurer jeg på det jeg lurte på..

ORIGINAL: WencheR

Det står hvor mye jeg skal ha oppi, men ble usikker når jeg så den streken serru.. Så derfor lurer jeg på det jeg lurte på..

Her står det strøkne skjeer... hvilken type er det du har da? Har hørt om den før, men hva er forskjellen egentlig? Har ikke sett den i butikken heller...

ORIGINAL: WencheR

Her står det strøkne skjeer... hvilken type er det du har da? Har hørt om den før, men hva er forskjellen egentlig? Har ikke sett den i butikken heller...

Tror ikke det er så veldig stor forskjell på nan ha 1.. Dette står på pakken: NAN H.A 1 er en hypoallergen morsmelkerstating der man ved en spesiell behandling har redusert de fleste allergene substanser som man vanligvis finner i kumelk.   Det står også støkne skjeer her også.. Hvordan gjør du det??

Jeg bruker eggen på en kniv og skraper av toppen.

Jeg har opp til kanten av målesjeen.

Jeg brukte ha1 strøken skje opp til kanten.

Jeg har kjøpt nan ferdigblandet, som jeg skal prøve på Filip i dag.
Det er første gang jeg skal prøve flaske på han, så jeg er spent som bare det. Samboer har 30 års dag, så det hadde vært kjekt å slippe å kjøre hjem bare for å mate han. Men skal jo kjøre uansett, så det er jo ikke verdens undergang om jeg må det.....[:)]

ORIGINAL: mamma88

Jeg bruker NAN 1, og fyller opp til kanten av skjea... Fyller opp skjea, også rister jeg litt på den, slik at toppen røsser av, da blir det en strøken skje...

det gjør jeg også, eller så drar jeg en finger forsiktig over skjea

Back
Topp