Hjelp alle mødre!!! 8mnd

Bkno6985862

Andre møte med forumet
Har en gutt som nettopp har blitt mnd som den siste uka har begynt å sove veldig lenge... Dvs han sover Max 1,5t på dagtid over 2-3 lurer, men natta sover han 12-13 timer... Er dette vanlig? I går sov han kun en lur på dagtid, 4min, fikk han ikke til å sove lengre. La seg 19.10 og sovnet. Sov til 20,00, våknet og var våken i min før han sovnet igjen. Var våken 04.35, da i godt over 30min. Fikk mme og sovnet igjen. Sover fortsatt nå kl 08.00....
I tillegg til dette har han nektet å spise fast føde siden lørdag forrige uke. Klarer å lure i han noen skjeer, men før spiste han jo grøt morgen og kveld pluss middag.... Han drikker mme...
Mitt første barn, så trenger virkelig gode råd....

De trenger mye søvn på den tiden . Og når han ikke sover noe særlig på dagtid gjør det gjerne at han sover lengre om natten :)

Det med maten vet jeg ikke, holder han på med noen tenner ? Eller kanskje det bare er en fase han går igjennom :)

Han er ikke syk? Vondt i halsen, ørene? Da kan det være bedre å drikke mme enn å spise fast føde.
Hvis du er bekymret så kontakt helsestasjonen.

Skjønte ikke helt av alle de klokkeslettene... Hørtes ut som han sov lite på dagen og våknet og var mye våken den natta. Kanske noe som plager han feks tenner? Det er også vanlig å våkne ofte og sove lett/urolig hvis de har fått for lite søvn og er overtrøtt når de legges. Siden han sov så lite den dagen...

Det er vanlig at de sover mellom 10-14 timer på natten og 1-4 timer på dagtid fordelt på 2-3 dupper.

Back
Topp