hjelp! 4 kilo mer allerede!

Labben

Elsker forumet
Jeg lurer på om det bare er meg som plutselig har rast opp i vekt. Jeg la ikke på meg noe de tre første månedene, men nå er jeg plutselig 4 kilo tyngre. Er det normalt? 4 kilo på under to måneder? Er 23 uker på vei i dag. Spiser jeg for mye? Var hos jordmor i går og hun sa urinen var helt fin, så da kan det vel ikke være svangerskapsforgiftning i alle fall. Må si jeg er bekymret for vekten fremover, hvis det skal gå i dette tempoet. Hvilke erfaringer har dere?

Halloen.....
Jeg var hos legen I dag, Er 24 uker på vei og har gått opp mellom 9 og 10 Kilo.... [:D]

Har forresten lest at fra man er ca 6 måneder på vei er det normalt og legge på seg ca et hallt kilo I Uka.....
Jeg var på kontroll sist for ca 2 uker siden, Og har gått opp ca 3 kilo siden det.... [:D]

la på meg 35kilo tilsammen.... det gikk fort vekk etter fødsel.
ikke alle kan ha kontroll over det!!! vann kommer på enkelte, og går vekk med en gang etterpå!!

Har lagt på meg ca 4 kilo jeg og.. tror nok det er bare noe vi må leve med.. la heller ikke på meg før etter ca. 4 månder..
Det faller nok fort av skal du se! Ingen grunn til bekymring tror jeg...

Lykke til videre i svangerskapet hvertfall[:D]

trur du kan slappe helt av.eg lå ikke på meg noe særligt de 3 første mnd.men nå ja off hehe litt mye kan du si...men men slik er det bare.vi er alle forskjellig.babisen vokser nå og så det er godt....

Jeg la på meg ingenting første 3mnd...men så la jeg på meg 13kg på 3mnd!!! men da gikk det heldigvis saktere...[:D]

jeg tror detta vektgreiene er så induviduelt og umulig å bli klok å på.
jeg er 31+2 og har lagt på meg 15-17 kg allerede,men veide bare 47 kg før jeg ble gravid. hverken ser eller føler meg veldig tung, legen har heller ikke sagt noe på vektøkningen.
du har lov å legge på deg nå[:D]

heheheh....la på meg 4 kilo på 3 uker jeg da:) Tror ikke du skal bekymre deg for vekten jeg:)

har lagt på meg 7 kg jeg...
er veldig forskjell fra person til person...
kan ikke sammenligne det...
men er normalt å legge på seg 10-12 kg

Back
Topp