Hjelp ønskes *Ang. kjøkken*

Maria med 2 små

Forumet er livet
Hva synes dere om disse to kjøkkenene?
Kjøleskapet blir stående helt opp i skapet over det, men fikk ikke til å tegne det inn.

Og har dere noen tips og komme med så tar vi gladelig imot

Kjøkken 1:

Kjøkken 2:

kjøkken 2[:)] finest når vitrineskapene sees når man kommer inn mot kjøkkenet syns eg da. Veldig fint kjøkken da, litt likt vårt[;)] Det var veldig fint med komfur i hjørnet[:)]

Jeg vil selv ha kjøkken 2.
Har dere også kjøkken fra Ikea? [:)]

nr 2[:D] nesten kliss likt det jeg  hadde i gamleleiligheten min[:)]

ORIGINAL: Sha

Var du fornøyd med det eller var det noe du savnet? [:)]

ORIGINAL: Maria med 2 små

ORIGINAL: Sha

Var du fornøyd med det eller var det noe du savnet? [:)]

veldig fornøyd egentlig[:)] jeg savnet ikke noe som helst[:)]

nr 2 synst jeg var finest. Vi holder også på å tegne kjøkken, og det er kjempe gøy. Vi ska ha HTH.

Vi har komfyren i kjørne i dag, og det er veldig greit. FÅr god plass rundt, men er litt mer styr å vaske flisene, siden jeg må LIGGE over platetoppen for å komme til innerst. Bagatell egentlig.
Ser at vasken kommer helt inn til høyskapet. Hvordan blir det plassmessig? Ikke så kuøt å dulte inn i skapet hver gang du vasker.

Vi har tegnet inn høyskap med mikro og ovn opp på veggen. Veldig greit å slippe å bøye seg når en skal ta ut og inn fra komfyren.

Kjempe smart med masse skuffer. Vi skal kun ha skuffer nede, uten om boss-skapet og ett skap vi skal ha foodprosessoren i som vi bare kan løfte ut (vanskelig å forklare[8D]) vi har større kjøøkken enn dere da, så vi har tre skuffeseksjoner på 120cm... Ble helt forelska da jeg så de[:D]

ORIGINAL: Lillemoor

ORIGINAL: *Mecluc*

kjøkken 2[:)] finest når vitrineskapene sees når man kommer inn mot kjøkkenet syns eg da. Veldig fint kjøkken da, litt likt vårt[;)] Det var veldig fint med komfur i hjørnet[:)]

Helt enig her, bortsett fra vi ikke har slik kjøkken [:D]

sign. Lillemoor[;)]

Back
Topp