Hjelp, ømme pupper!

England:)

Betatt av forumet
Jeg er ikke akkurat stor i den avdelingen, men likevel er de nå blitt en skikkelig plage! De er vonde hele tiden, og å sove er en utfordring, allerede nå! Jeg sovner aldri når jeg ligger på ryggen, og de blir skviset når jeg ligger på siden. Jeg ender ofte opp med å sove på magen nå, men da ligger jeg jo oppå dem, så sovner først når de er blitt helt "nummene"... Noen som vet om de kommer til å være så smertefulle hele tiden?

Jeg er ikke akkurat stor i den avdelingen, men likevel er de nå blitt en skikkelig plage! De er vonde hele tiden, og å sove er en utfordring, allerede nå! Jeg sovner aldri når jeg ligger på ryggen, og de blir skviset når jeg ligger på siden. Jeg ender ofte opp med å sove på magen nå, men da ligger jeg jo oppå dem, så sovner først når de er blitt helt "nummene"... Noen som vet om de kommer til å være så smertefulle hele tiden?
Tror og håper det blir bedre etter vært, har det likens som deg, og husker fra sist gang at jeg gikk opp 2 BH str før fødsel, til samboers store glede :p mn husker ikke hvor lenge de va ømme desverre :confused:

jeg merket at jeg var gravid på puppene mine. Jeg klarer ikke bruke vanlig bh mer, og bruker kun sportsbh. Føler at de ikke er like ømme når de blir holdt skikkelig på plass :)

Føler med deg :p suuper ømme pupper. Spesielt grusomt på kvelden når jeg skal ta av bhen å sove. Kan heller ikke ligge på magen, noe jeg er veldig glad i. Håper det gjør litt mindre vondt etterhvert :)

Sånn jeg har "oppdaga" graviditeten de gangene jeg har vært gravid. Brystene blir helt crazy vonde harde ømme såre FØR Ikm! Slik denne gangen også, men tidligere har det gitt seg etter noen uker.

Jeg signerer de andre. De er dritvonde!

Jeg har hatt ømme pupper i to uker nå og hadde IKM på fredag (testet svakt positivt på lørdag og fullt i dag). De to siste nettene har jeg sovet med BH. Og jeg har aldri følelser i puppene så dette er nytt for meg...

Back
Topp