Fantorang
Blir kjent med forumet
Jeg må bare spørre om flere opplever det samme som meg. Finner lite om det på nett når jeg googler - finner bare informasjon om at mange kan oppleve å få mer hår på magen litt lenger ut i svangerskapet.
Jeg har de siste par månedene fått MYE mer hår på kroppen. Overalt. Har fått lange dun på haken, hår på innsiden av lårene, mye mer hår på leggene og på armene. Usj altså, liker ikke! Kjenner meg rett og slett ekkel.
Er redd det skal bli verre og verre.. Har forøvrig PCOS, og har på grunn av dette over middels mye hår på kroppen fra før, men vet ikke om det har noe med økt behåring under graviditet å gjøre..
Så om noen har lignende erfaring, evt. tips til hvordan stoppe dette helvete, så tar jeg i mot med takk!
Jeg har de siste par månedene fått MYE mer hår på kroppen. Overalt. Har fått lange dun på haken, hår på innsiden av lårene, mye mer hår på leggene og på armene. Usj altså, liker ikke! Kjenner meg rett og slett ekkel.
Så om noen har lignende erfaring, evt. tips til hvordan stoppe dette helvete, så tar jeg i mot med takk!