Hjelp! Åreknuter!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har hørt at graviditet øker sjangsen for åreknuter, og siden pappa har slitt med det er jeg i tillegg arvelig disponert.
Og nå tror jeg at jeg har funnet en begynnende på inmsiden av låret!
Det er en kjempetykk blodåre som jeg kjenner helt tydelig og som bølger seg litt.
Nå er jeg deprimert og føler meg gammel og stygg. Huff!

Jeg får bli god på å lage mat så jeg holder på mannen:p

Du er ikke alene! Jeg så tendenser til åreknuter sist svangerskap, men denne gangen har de poppa ut! Ser det slynger seg en åre fra låret og ned på leggen, i tillegg klør det.. Kjempesexy!! :-P

Huff, håper jeg slipper unna!
Er vel temmelig disponert dersom jeg ser på min mor som etter 4 barn har så mye åreknuter at hun ALDRI går I shorts ute blant folk.... :eek:

Jeg er operert i begge ben ;) fikk når jeg var 20 første gang :0 arvelig disponert ja... ett år siden jeg opererte privat og er fornøyd med resultatet:) det finnes kosmetiske håp der ute så lenge du er villig til å betale for det. Offentlig operasjon/stripping virka ikke på meg...da var alt tilbake innen 6 mnd..

åreknuter er utrolig vanlig og utrolig kjipt..

Wææ, dette viste jeg ikke. Bank i bordet, men har ikke fått noen enda.

Jeg har hørt at graviditet øker sjangsen for åreknuter, og siden pappa har slitt med det er jeg i tillegg arvelig disponert.
Og nå tror jeg at jeg har funnet en begynnende på inmsiden av låret!
Det er en kjempetykk blodåre som jeg kjenner helt tydelig og som bølger seg litt.
Nå er jeg deprimert og føler meg gammel og stygg. Huff!

Jeg får bli god på å lage mat så jeg holder på mannen:p
Det går an å bruke støtte strømper som skal minske sjansen for å få åreknuter. Sist graviditet kjøpte jeg strømper fordi jeg skulle ut å reise, da prøvde hun i butikkene å overbevise meg om at det var lurt å bruke de til daglig. Det så jeg ikke vitsen med, men hvis du føler at du begynner å få litt antydninger så er det gjerne ikke en dum idé. Boots apotek har godt utvalg.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvis dere ser på min åreknute da hadde dere skriket. Den er fra fot til kjønnsorgan og det ser ut som om den har sprekket i leggene som elver. Kjempe sexy mer enn dere tror:(

Jeg er arvelig disponert og har derfor brukt støttestrømper hver dag siden uke 10. Er noe herk siden de må vaskes hver kveld, er ubehagelige og slitsomme å ta på, men mye heller det enn å få åreknuter... er snart 28 uker og har ingen antydninger så langt.:) bruker medi og jobst klasse to. Dyrt, men heller det enn å operere senere og ikke ville gå med shorts og kjole om sommeren, som min mor.

Er dette noe som forsvinner etter graviditeten, eller er det noe som er kommet for å bli?

Er dette noe som forsvinner etter graviditeten, eller er det noe som er kommet for å bli?
Åreknuter går ikke bort når de første har komt :-(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Off, kjedlige greier altså. For man må evt ta et inngrep for å stoppe de blodårene om man vil ha de vekk, eller tar jeg feil?

Off, kjedlige greier altså. For man må evt ta et inngrep for å stoppe de blodårene om man vil ha de vekk, eller tar jeg feil?
Pappa har operert bort en hvertfall, han fikk betennelse i den. Gikk helt fra lysken og ned til foten. Huff.

Mamma og stemor har operert bort, og det gikk veldig bra. Mens en kollega opererte i høst og det var visst mye komplikasjoner og ho ble sykemeldt lenge. Håper de forsvinner på mystisk vis her altså, Hihi :-P

Jeg har ikke fått noen, men har ikke leita etter de heller :P

Back
Topp