Hjelp…

Pineapple_

Flørter med forumet
Hei! Jeg hadde siste mensen 18 juli.
Skal egentlig ha mensen rundt disse tider! Men har ikke fått noe mensen, har derimot tatt 5 gtester med alle svak strek, ingen stigning på noen av strekene…
Kan noen hjelpe meg med å tyde hva dette betyr? Har tatt digital men da står det bare ikke gravid.

Vedlegg

• IMG_4472.jpeg
    IMG_4472.jpeg
    320,3 KB · Visninger: 108
Har foressten tatt forskjellige tester, og alle har svak strek på tidlig testene.
Har tatt både med morgenurin og kveld men ingen sterkere strek..

Ser du har tatt en make sure også (strimmeltesten øverst) var det strek på den før tidsfristen? Ser bildet er tatt etter at frista er gått ut og den har tørka :)

Startet å teste på tirsdag med morgenurin på den make sure testen, så har jeg tatt ca 2 hver dag siden tirsdag. Morgning og kveld
Ok, jeg ville ikke sammenlignet tester av to forskjellige merker. På clearblue testene ser jeg at den øverste er noe svakere enn de to nederste som er sterkere. Slik jeg kan se utifra bildet er de to nederste noenlunde like, men den nederste fremstår for meg som litt sterkere enn den i midten likevel.

Med hensyn på tidsperspektivet her så er det fortsatt tidlig å kunne forvente en merkant stigning, særlig siden du også tester to ganger om dagen. Hcg fungerer slik at den dobles ca. hver annen dag, og i starten så er den naturlig nok ganske lav, før den stiger eksponentielt. Altså vil en stigning gjerne ikke synes så godt på testene så tidlig og med så hyppig testing. Min analyse er at du har definitivt positive tester, og dette ser lovende ut. Ta eventuelt en blodprøve for hCG hos legen, også en ny om 48timer, da ser du om den har doblet seg og får et mye bedre svar å konkludere med enn å tyde streker. :)

Back
Topp