Hjelm til baby?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Nå har det seg sånn at min lille Elias på 9 Måneder reiser seg opp inntil alt mulig, og faller såklart på hodet så og si hver gang[&:]
Så nå er han både gul og blå stakkars.

Mener jeg leste et sted om hjelmer man kunne kjøpe til dem? Eller tar jeg feil da?
Er det bare tull å kjøpe noe sånt?

jeg ville ikke kjøpt det for unger har bare godt av litt knall og fall[;)]

Det vil jeg si er tull ja... Bortkastete penger rett og slett, det ser fryktelig skummelt ut når de små faller og slår hodet - og HØRES enda verre ut, men dette er jo noe som skjer med de aller fleste barn og hvor ofte har du hørt om hjerneblødning som følge av slike fall???? Det er en del av det å lære å gå og vil bedre seg så fort balansen blir bedre - min lærte etterhvert å kaste seg ned på rumpa om han ble ustø [;)]

ORIGINAL: Pearl

Det vil jeg si er tull ja... Bortkastete penger rett og slett, det ser fryktelig skummelt ut når de små faller og slår hodet - og HØRES enda verre ut, men dette er jo noe som skjer med de aller fleste barn og hvor ofte har du hørt om hjerneblødning som følge av slike fall???? Det er en del av det å lære å gå og vil bedre seg så fort balansen blir bedre - min lærte etterhvert å kaste seg ned på rumpa om han ble ustø [;)]

Ja, var egentlig det jeg trodde. Måtte bare forsikre meg [:)]
Men ser jo allerede nå etter han bare har drevet på i 3 dager at han tar seg for litt med henden [:)]

ORIGINAL: Chuck Dorris

nei,herregud.. et sted må vel grensa gå ? dette er sånn de lærer. men skjønner deg jo også [:D]

Huff, ja... Får håpe Heslesøster ikke tror Elias blir slått i hvertfall[8D]

De aller aller fleste barn går igjennom litt knall og fall i nybegynner stadiet på gåing[;)]

hadde nok ikke tatt på noe hjelm nei, heller passet ekstra på, og tatt forsikring på skarpe kanter rundt bord o.l

Hjelm?? hahaha.. neinei, de tar ingen skade av litt knall og fall.. Er jo i den alderen de begynner å utforske, og det er jo bare sånn det er. Jeg kan med nesten 100% sikkerhet si deg at din lille tass ikke vil ha på den hjelmen [;)]
Isak er 10 mnd, og han har så og si bestandig blåmerker i panna! Blir nok sånn en god stund fremover.

Er enig i at det er unødvendig jeg altså!

Men er jo ikke så mange dagene siden det var en tråd om dette, der ei faktisk hadde sett det på "must have" lista på helsestasjonen [:D] Måtte bare nevne det [;)]

Back
Topp