Hjelm fra Europris?

Strekkoden!

Glad i forumet
Vet det har vært diskutert andre ting fra Eurorpis (som bilstol o.l.), så da lurer jeg på hva dere tenker om sykkelhjelm til barna fra Europris? [:)]

Evt, hvorfor og hvorfor ikke!

sånne sikkerhetsutstyr lar jeg mamma heller kjøpe,da vet jeg at det ikke blir kjøpt på europris,spar kjøp osv..

har ingenting imot sånne ting på disse butikkene,men mamma er utrolig skeptisk og da blir automatisk jeg også det,hehe..

Ser ikke noe galt med en hjelm fra europris.
Alt er bedre enn å ikke ha hjelm på.

Hjelmene på Europris er ett godt merke, samme merke selger de også på sykkelforetninger så de er ikke noe mindre trygge fordi om de kommer ifra europris

Hvis alternativet er ingen hjelm, så ville jeg heller kjøpt fra Europris.

Meen... Søsteren min falt stygt på sykkel - i lav hastighet. Det som reddet hodet hennes var at hjelmen var av svært god kvalitet, og hun slapp unna med en veldig kraftig hjernerystelse. En dårligere hjelm ville sannsynligvis ikke klart å spare henne for brudd på hodeskallen. Orker ikke tenke på hva som hadde skjedd om hun ikke hadde hatt hjelm i det hele tatt...

Så vi kjøper dyre hjelmer - og kommer til å kjøpe dyre hjelmer til barna også. Fordi jeg heller vil bruke de pengene enn å risikere noe...

Når det gjelder bilsikring og sykkelhjelm er jeg rett ut hysterisk [;)]

ORIGINAL: MalinOGMille

Hjelmene på Europris er ett godt merke, samme merke selger de også på sykkelforetninger så de er ikke noe mindre trygge fordi om de kommer ifra europris

Sant; man må jo se an merket.

I innlegget mitt tenkte jeg på billighjelmer, bare så det er sagt.

Ja, jeg vet ikke hvilket merke det er egentlig. Var bare å så på hjelmer idag, og de på sporten var utsolgt, så så jeg nå på nettet at de også hadde på europris var til 50 kr.. MEN jeg er en av de som er skeptisk, men det er kanskje ubegrunnet?!

ORIGINAL: Strekkoden!

Ja, jeg vet ikke hvilket merke det er egentlig. Var bare å så på hjelmer idag, og de på sporten var utsolgt, så så jeg nå på nettet at de også hadde på europris var til 50 kr.. MEN jeg er en av de som er skeptisk, men det er kanskje ubegrunnet?!

Ville ikke kjøpt hjelm til 50 kr

ORIGINAL: Strekkoden!

Jeg ville absolutt kjøpt hjelmen jeg, men hvis du er usikker så kan du jo undersøke om merke FØR du handler.
Det er ikke alltid en ting er dårlig fordi den er kjøpt på en billigbutikk

Back
Topp