Hjeelp

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Har hatt en blødning i dag. Ferskt, slimete og rosa på toalettpapiret. Ingen smerter og nå kommer det bare litt brun utflod. Er livredd for at dette ikke går rett vei flere som har opplevd noe slikt og det har gått bra? Hva skal jeg gjøre? Er helt livredd her jeg sitter.

Ikke noe du får gjort. Vet det er flere som opplever blødninger igjennom svangerskapet, og det går bra. Men jeg ville nok ringt legevakta og forhørt meg :)

Det er ikke unormalt å blø i svangerskapet. Du får nesten bare se an hvor mye du blør og evt kontakte legen din til uka. Kanskje får du ul for å se om det fortsatt er noe der. Lykke til :)

Dette går vel ikke rett veien for meg:( blødde mye friskt blod i gårkveld og hadde masse smerter i magen. Blir en tur til legen nå, så får jeg høre hva hun sier..

Håper det har vært en uskyldig blødning!! Krysser fingrene for deg, og masse lykke til! Hvor mange uker er du? Fant deg ikke på terminlista..

Ja, ble henvist til ul. Så får bare vente og se. Utrolig leit :( får beskjed når jeg kan komme på ul, i løpe av få dager. Utrolig lange timer frem til ul. Har en dårlig magefølelse, men håper og krysser fingrene!!!

Uff.. så vondt å høre. Håper virkelig det bare er falsk alarm.... Blør du ennå??

krysser fingrene for deg.

Har vært på ul og de fant hjerteslag :-) men fosteret var 3 uker mindre enn hva utrekningen mens sier.. Og jeg vet det ikke er mulig så kan det være så feil i starten, men rett til oul, hvis dere skjønner hva jeg mener? Skal tilbake på ul om 1,5 uke for å se om det har blitt noe større.

Så bra de fant hjerteslagene :)
Har sett flere som skriver at egget kan ha gått i dvale. Kanskje det har skjedd med deg også? Veldig bra du fikk se hjerteslagene. Og blir spennede å se ved neste ul ☺ Lykke til! ❤

Back
Topp