Hjeelp

M_E

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Nå kan det se ut som jeg blir alene med lille. Føler meg mislykket som mor og alt det der.... Flere som er alene her ?? Har jeg ødelagt livet til lille mini? :-(

Selvfølgelig har du ikke det!!! :) Det finnes mange former for familie - A4 kjærnefamilie er ikke den eneste riktige og bra for barna i alle situasjoner. Det er bedre å bo med en lykkelig alenemamma enn med to foreldre i et dårlig forhold.

Tror det er en del som er alene her inne. Du har for all del ikke ødelagt livet til barnet ditt. :) Det aller viktigste er at du og barnet har det bra, selvom du er alene. Kjærlighet, omsorg, glede og trygghet kan du fint gi til barnet ditt uten en partner. Det kommer til å gå fint selvom det er vondt nå. Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til videre :) ❤️

Neida det har du ikke :) er
Mange som er alene :) var selv alene med to i 3 år :) fant min drømme mann etter det <3
Dette fikser du :) lykke til :)

Nei, du har ikke ødelagt livet til mini!
Var selv alene i 3 år før jeg møtte mannen i mitt liv, som jeg nå venter nr 2 med <3

Jeg har vært alene med min sønn siden han ble født så å si :) du har ikke ødelagt barnet ditt :) jeg og guttungen har det kjempe fint alene :)

Takk dere! Hjelper å høre det fra noen som er alene. Nå virker alt håpløst:-(

Vit hvertfall at du IKKE er mislykket, og du kommer nok til å klare deg helt fint :)

Takk dere! Hjelper å høre det fra noen som er alene. Nå virker alt håpløst:-(

Kan virke håpløst nå og av og til kan det være tungt å være alene men bare stå på og gjør det bedte for deg og din unge :) jeg har vært alene i snart 3 år og har forsatt ingen mann i livet mitt :P men guttungen lider ingen nød med kun meg :)

Jeg har bodd hos mamma og vært annenhver helg hos pappa siden jeg var to år. Om foreldrene ikke vil bo sammen er det bedre for ungene å ikke ha begge under samme tak :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var så og si alene med mine to eldste i seks år.. Det har blitt folk av dem også.. :) de siste tre årene har jeg og kjæresten min bodd sammen, og mine eldste bor fast hos oss, og er hos pappaen sin innimellom når det passer.. :)

Du har selvfølgelig ikke ødelagt livet til mini! Sender deg en klem!

Gi deg selv litt tid vett jeg har veinniner som sier det er bedre å være alene enn i sammen når de har vært i fohold som ikke fungerte. Lykke til

Jeg ble alene for to måneder siden. Er midt i styret med salg av leilighet og sånt så i hodet er bare kaos, kroppen er sliten og hele verden har rast sammen.. Vil bare gråte hele tiden, men gjør det ikke.
Prøver å se framover, jeg må bygge opp livet til meg og barna mine på nytt nå . Det går bra, alt går bra. Man må bare finne nye måter å gjøre ting på.
Lykke til<3

Selvsagt har du ikke ødelagt livet til mini. Det er knalltøft i starten men blir bedre litt etter litt

Dette kommer du til å klare supert! Ta tiden til hjelp, se løsninger og bruk nettverket du har rundt deg til å blåse ut. Det trenger man innimellom. Har vært alene med min gutt på ni år fra starten og han er en ytterst veltilpasset og godt fungerende gutt som klarer seg utmerket på alle måter :). Ingen grunn til noe annet ;). Lykke til videre med svangerskapet!

Back
Topp