Hjeelp!!?!

Longelang87

Blir kjent med forumet
Jeg blir såå bekymret at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..Prøver å ikke bekymre meg men jeg klarer det ikke.. Ser at mange blir borte herfra :-/ og er redd det samme skal skje med meg.. Jeg har i går og i dag hatt sterke menssmerter, og i tillegg i dag, så har jeg hatt veldig mye utflod... Ingen farge på det eller noe, men jeg kjenner at d gjør meg engstelig... Noen flere her som kjenner noe til menssmerter og eller utflod? Kan det være et tegn på at noe er galt? Jeg skal til legen i morgen kl 10.40, så får jeg håpe at han kan finne ut noe.. Jeg vil liksom vite at det er som d skal og at den lille har det bra.. Lei mensmurringer.... Håper på svar :-)

Mer utflod er nå et typisk gravid tegn. ;)
Det murrer og stikker nå litt. + at jeg har begynnende bekkenløsning da. Jeg er også av typen som bekymrer meg og har egentlig ikke lyst å fortelle om graviditeten før hun er ute og trygg i hendene mine. Hehe. :P
Men magen min er blitt stor allerede og er nok ikke lenge til jeg begynner å få spørsmål.

Men du vet limoren skal jo strekke seg og alt skal forandres inn i der. Jeg har noen skarpe smerter på venstre side og hadde dei sist svangerskap også. Dei fant aldri ut hva det var, men Gynekologen min mente det var smerter på grunn av hormonene.

Bra du har legetime i morgen. Forklar hvordan du har det og se om ikke du kan få deg en sjekk. :) til dess, senk skuldrene og slapp av. ;)

Jeg har hatt menssmertelignende smerter som både har vært begynnende sa og som i dette svangerskapet mitt bare betyr at ting utvikler seg normalt. Hadde mye utflod de første ukene også men det har gitt seg nå. Mensmurringer kan du nok vente å ha i et par måneder til, men kan også forsvinne. Jeg ser på det som positivt da vet jeg at ting skjer der inne... Jeg vil anbefale deg å slappe av og nyte det så godt du kan :-) Symptomer kommer og går hele veien.

Shiry skrev:
Jeg har hatt menssmertelignende smerter som både har vært begynnende sa og som i dette svangerskapet mitt bare betyr at ting utvikler seg normalt. Hadde mye utflod de første ukene også men det har gitt seg nå. Mensmurringer kan du nok vente å ha i et par måneder til, men kan også forsvinne. Jeg ser på det som positivt da vet jeg at ting skjer der inne... Jeg vil anbefale deg å slappe av og nyte det så godt du kan :-) Symptomer kommer og går hele veien.
Tusen takk for et beroligende svar :) Jeg prøver å senke skuldrene mine, slappe av og nyte tiden, men det er veldig lett og bekymre seg så tidlig på.... Det som er synd.. Men det er jo normalt og være redd for å miste.. Men jeg synes du hadde ett godt poeng med det du skrev, at når man kjenner symptomer, så vet man at ting utvikler seg, og at det skjer noe.. Jeg har jo ikke så vondt at jeg ikke klarer og fungere liksom.. Bare veldig ubehagelig til tider..Utflod har jeg litt mer av nå som sagt, men da får jeg bare prøve og se på det som normalt.. Jeg har jo ikke blødd noe da, og det er en betryggelse :-D Men jeg opplevde en MA for noen år siden, der kroppen ikke støtet det ut selv, så jeg vet jo at det er mulig også, men jeg får bare prøve og roe meg nå til jeg kommer til en legesjekk :) Takk

Back
Topp