baby blue
Elsker forumet
Hm, har ett lite problem. Benjamin sover veldig godt om nettene, han sover ofte fra 00. til 06-07 på morgenen. HVIS han får sove i samme seng som meg og kjæresten min! Og nå har vi bestemt oss for at han ikke skal sove i samme seng som oss lengre, like greit å venne de av med det først som sist. Så vi prøvde i går å lot han ligge i sin egen seng (som står rett ved siden av senga vår..) og han begynte å hylgrine! Han hadde nettopp spist masse, fått ny bleie osv, så han burde ikke ha det spesielt vondt. Så lot vi han ligge der en halv time å gråte (virket som 3 timer spørr du meg, men..) og da tok jeg han opp litt. Med en gang jeg tok han opp sluttet han å gråte. Så jeg la han ned, og han begynte igjen... Så jeg tenkte at han kanskje var blitt sulten igjen, så jeg amma. Og da ville han ikke sove igjen, så vi var oppe til halv fire.....
Tilslutt ga jeg etter, å la han i senga vår - hvor han sovnet som en stein!
Hva skal jeg gjøre for å få han til å sove i egen seng??? oG skal jeg f.eks mate han etter en time med skrik og gråt, hvis det ser ut som om det er det eneste som hjelper?? Burde jeg legge han på sitt eget rom, og ikke ved siden av oss?? TAKKER FOR ALLE SVAR!! [:)]
Tilslutt ga jeg etter, å la han i senga vår - hvor han sovnet som en stein!
Hva skal jeg gjøre for å få han til å sove i egen seng??? oG skal jeg f.eks mate han etter en time med skrik og gråt, hvis det ser ut som om det er det eneste som hjelper?? Burde jeg legge han på sitt eget rom, og ikke ved siden av oss?? TAKKER FOR ALLE SVAR!! [:)]