Hjeelp*lønn*

• Trådstarter Trådstarter 091215
  • Opprettet Opprettet
0

091215

Guest
Får mann ikke permisjonslønn den måneden en skal begynne å jobbe igjen?
Jeg begynner å jobbe igjen den 28.sept og ikke en krone har kommet inn på konto, kun noe etterbetaling!!
Noen som vet?

Du får lønn så lenge permisjonen varer. Men, tror det er ganske vanlig å ha fire ukers ferie helt til slutt. Og da får man ingen lønn.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Du får lønn så lenge permisjonen varer. Men, tror det er ganske vanlig å ha fire ukers ferie helt til slutt. Og da får man ingen lønn.

Hmm, ok.. Men da må jeg passe på slik at jeg får lønn da jeg skal ha feri i desember..

Jeg begynte å jobbe igjen den 8.8 da fikk jeg bare utbetalt for de 8 dagene fra nav[&o]

Ble meget slunkent da ja! [&o] Får lønn i dag[:)]

Begynner å jobbe 28 jeg også, men får penger direkte fra jobben ( refusjon fra nav), så da vet jeg egentlig ikke helt hvordan det er....Fikk penger ( dvs vanlig lønn 28),og det skal vel være for hele september..Men dere som får fra Nav får vel kanskje utbetalt en annen dato? Man burde vel få utbetalt penger frem til dagen man avslutter permisjonen uansett vel? Hmmm.

Det er ingen selvfølge at man skal ha ferie så man skal ha lønn frem til den dagen man starter i jobb igjen ja.Så den siste skikkelige lønna mi er nå i september og så får jeg bare frem til 18 oktober neste måned som blir utbetalt på slutten av oktober vil jeg tro?

Ringte lønningskontoret idag siden jeg får lønn gjennom jobben. Det er noe tull mere permisjonen min, så jeg står på som ulønnet permisjon fra til januar. Så håper det ordner seg på mandag.

Back
Topp