HJEELP!! :D Positiv test 2 uker etter MA + utskrapning

Mjh

August Baby <3<3
Hei jenter,kan dere hjelpe litt fort?:D jeg har ei venninne som hadde utskrapning 7/1 ..( da var hun 12 uker)
Hun hadde sex flere ganger tett etter utskrapningen, uten prevansjon.
I dag, viser testen gravid 1-2 uker ...

Er hun gravid,eller kan det være hormonene som henger i?
Noen som vet?:)

Ingen som aner?:(

Jeg tror testen kan være positiv i opptil 2 uker etter en abort.. Ville ventet litt og testet igjen, evt gått til legen og tatt hcgprøve! :)

Oj, så ikke hvilke forum jeg var på! :P måtte svare uansett! :p

Jeg tror også testen kan vise positiv en god stund etter en abort, innbillder meg å ha lest 6 uker, men det kan være jeg husker feil.

Hei jenter,kan dere hjelpe litt fort?:D jeg har ei venninne som hadde utskrapning 7/1 ..( da var hun 12 uker)
Hun hadde sex flere ganger tett etter utskrapningen, uten prevansjon.
I dag, viser testen gravid 1-2 uker ...

Er hun gravid,eller kan det være hormonene som henger i?
Noen som vet?:)
men altså hvis utskarapningen var 7.01 er det jo bare 11 dager siden .. kan ikke skjønne hvordan ho skal ha rekt å hatt en eggløsning + rekke å få positiv test .. tror også testene kan vise positivt en stund, hormonene er ikke ute på 1 dag ..

Takk for svar:)

Legen sa da hu reiste hjem at det er helt åpent der,så
Det er jo fritt fram for cellene. Og siden det har skjedd så mange ganger etter hverandre så
Kan det vel hende? Jeg aner ikke:) syns bare det var så rart at testen viste 1-2 noe som da er veldig tidlig, jeg tenkte
Ksnskje at den ville vist mer siden det ikke er så lenge siden, eller at det er resterende av hornonene som er på vei ut:)
Etter enutskrapning så går jo kroppen fra vekfig gravid til ikke gravid på null,niks :p hmm, jeg aner som sagt ikke,men lurer på hvor lenge hormonene sitter i kroppen etter utskrapning:) ?

Uansett takk for svar jenter,hu ble litt tryggere nå:)

Jeg mistet allerede i uke 4/5, og selv da fikk jeg positiv test ett par dager etterpå, så jeg tror nok det fremdeles henger igjen hcg etter aborten :/

Da jeg mistet tok jeg hcg prøve 6uker etterpå, for å se at det var lik 0. Så tror nok hcg kan henge igjen ganske lenge. Å ha en utskrapning i uke 12 med masse hcg for så å få 1-2uker gravid på 11 dager, tror jeg er vanskelig for kroppen. Men eneste måten å få vite hva som skjer er jo å ta hcg prøve å se om det stiger eller ikke da ;)

Men det som er så rart,er at hun hadde sluttetvå blø helt, og i dag kom det bittelitt friskt blod midt på dagen..? Hvd er det for noe da?:)
Ryp mellomblødning pga utrskrapning? Fordikroppen ikke helt er i balanse ennå?

Ei jeg kjenner fikk positiv test helt opptil 11 uker etter utskrapning. Så det tar lang tid før kroppen normaliserer seg

ja sant det, veit det kan sitte en stund,men er jo så forskjellig fra person til person :)

tenker hun bestiller seg en gyn.unnersøkelse om et par uker:) så er litt spenning her og kan man si :)

takk for svar jenter:)

Jeg hadde en MA og utskaping i uke 8. Fikk svake tester ihvertfall 2 uker etterpå. Nøyaktiv 4 uker etter utskraping hadde jeg sterk test igjen, hadde blirr gravid :D Men hcg sitter lenge i kroppen..

oi, det var fort :) så koseig å høre at du ble gravid så fort da:) hmm, hun får nok ta en test å litt undersøkelser om et par uker:)

Back
Topp