Hjeelp! Bekkenløsning eller låsning?

Lola89

Blir kjent med forumet
Hei !

Har så forferdelig vondt nå!! Var ute og gikk ista og sklei på glatta, falt ikke, men fikk grusomt strekk/røkk i bekkenet/skambenet/lysken.
Måtte stå et par min før jeg klarte å bevege meg, og er såvidt jeg klarer å gå. Er så vondt at jeg begynner å gråte. For å komme meg bortover må jeg dra bena etter meg på en måte, og klarer såvidt å løfte bena. Ikke vondt når jeg sitter/ligger i ro. Er i uke 39.
Har det skjedd noen andre? Erfaringer?

Trudde ikkje ein fekk plutselig bekkenløsning/låsning av fall og slikt? Er ny til det her så kan vere eg tar feil :) Men for meg høyrast det ut som du har fått ein skikkelig strekk og gjerne vrengt deg litt feil, kan vere s***ns vondt! :p Ville tatt meg ein tur til legen å sjekka, har du strekt feil kan det ha påvirka morkaka òg som kan vere ganske farlig :) Alltid greit å forsikre seg om at alt e bra med lille :) Lykke til og god bedring!

Hei !

Har så forferdelig vondt nå!! Var ute og gikk ista og sklei på glatta, falt ikke, men fikk grusomt strekk/røkk i bekkenet/skambenet/lysken.
Måtte stå et par min før jeg klarte å bevege meg, og er såvidt jeg klarer å gå. Er så vondt at jeg begynner å gråte. For å komme meg bortover må jeg dra bena etter meg på en måte, og klarer såvidt å løfte bena. Ikke vondt når jeg sitter/ligger i ro. Er i uke 39.
Har det skjedd noen andre? Erfaringer?

Kan gjerne ha oppstått en låsning i den brå bevegelsen.

Hva har du gjort med det, hvordan har det gått og har du født enda?

Mvh Undre.

Kan gjerne ha oppstått en låsning i den brå bevegelsen.

Hva har du gjort med det, hvordan har det gått og har du født enda?

Mvh Undre.
Jeg gikk til kiropraktor et par dager, trodde mest sannsynlig at det var en muskel som var strekt i symfysen. Skulle også til fysioterapaut,men rakk ikke dette siden jeg da fødte samme dag jeg skulle dit :p Fødselen gikk fint, så hadde ingen innvirkning. Har fortsatt litt vondt, men mye bedre.

Back
Topp