Hjeeelpp jeg bløør hva er dette???

~Vekten73~

Glad i forumet
jeg hadde eggløsning den 28.jan...og idag 1 uke før mens blør jeg...:( [:@][:@] er dette vanlig [:(][:(] misslykka dennde mnd også tror jeg...det rareste er at jeg har ingen mens smerter [&o]
 
Kan være festeblødning hvis det ikke er så mye. Ellers skjer sånt innimellom. Hadde en syklus på 20 dager gangen før jeg ble gravid...
 
håper at det er festeblødning men tviler litt på det det blør rent blod og har såå vondt i ryggen
 
100takk jenter håper at det er festeblødning jeg også...skal likevell teste i slutten av uken...ååå hvorfor må det være så vanskelig da....hadde en punktlig menstrasjon hittil og plutselig nå må den spille spill med meg...den forbaskede tanda..skal kverke hu for godt jeg..[:@][&o][&o]
 
Håper det er festeblødning! Har du blødd lenge da?
 
Krysser fingra for deg[:D]
 
Ønsker deg lykke til vidre og krysser fingrene for at det er festeblødning.. [:D][:)]
 
igår på ettermiddagen begynte det hele med å spotte litt og ut i kvelden ble det mere og mere frisk blod.idag tidlig kom det som vanlig mens..ikke voldsomt blødning men det blør friskt.har ingen menssmerter heller, bare voldsomt vondt i korsryggen [&o] 
 
vet ikke jeg...men jeg pleier å ha stikninger på eggløsninsdagen...hadde mensen 13.januar og denne mnd hadde jeg EL-stikkninger 28.januar er nesten bombesikker på at det var eggløsning...men nå bare 11 dager etter eggløsninger så blør jeg...forstår ingenting jeg nå.. eneste håpningen er at dette er festeblødning..hvis ikke så vet jeg ærlig talt ikke når jeg har EL lenger [:'(][:(]
 
Neiii...nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke...fikk mensen 7.februar og det varte bare 2 dager 3.dagen spottet bare...har murringer i magen spesielt om morgenen og på kveldene har jeg opplåst mage...er det noen som kjenner seg igjen med disse symptomene?? har også testet for 4 dager siden men da var det negativt...har planer om å teste igjen idag eller imorgen...egentlig har jeg lite tro på at jeg kan være gravid...men håp er det
alltid i oss prøvere [&o]
 
Kan så lite om dette enda. Men vil ønske deg lykke til, håper du har en spire da. [:)]
 
når jeg tenker litt lenger tilbake til min første graviditet som endte opp med MA-utskrapning...da hadde jeg også en mens på 3 dager...sitter og lurer og lurer jeg jeg skal ta meg en test idag jeg må bare det for å bli helt sikker :)
 
Da syns jeg og du skal teste deg. Men husk, kan kanskje være t\for tidlig til at den kan bli positiv... Og om du er gravid, så skal jeg gi deg all lykke til som jeg kan for at det samme IKKE skjer denne gangen[;)]
 
tusen takk ida82 lykke er noe vi alle trenger spesielt når det gjelder bebiser...lykke til til deg også [;)] 
 
 
ORIGINAL: vekten73

tusen takk ida82 lykke er noe vi alle trenger spesielt når det gjelder bebiser...lykke til til deg også [;)] 



 
Vil bare ønske deg masse lykke til jeg.
Så nydelig bilde du hadde. [:)] er det ekte krøller?
 
håper du får en positiv test?[:)] du må oppdatere oss så fort som mulig da![:)]
 
Back
Topp