Vi sleit veldig med gutten vår, var helt utslitt til slutt! Til slutt måtte vi la an skrike litt, fordi vi fant ut at det var bare opp til oss han ville... Så da lot vi han skrike litt, og bruke noe lignende ferber, men kutta litt ned på tiden... Når vi tok han opp av senga smilte han til oss, så det var tydelg han ikke hadde vondt av det, han lærte rett og slett bare å sovne.. Når jeg visste han var mett og god, og han våkna for tidlig, så gjorde vi den metoden på natta og, og han sovna igjen på ca 15 min..
De som kritiserer denne metoden har nok ikke vert helt totalt utslitt og på gråten hele dagen.. Det var nemlig jeg, sleit så lenge, at det var "redningen" for oss.. Nå er han enkel å legge, enkel å legge igjen på natta og en blid og fornøyd og uthvilt gutt
Nå får han en posjon grøt ca 17.30 (spiser for det meste ca 3/4 av den), så får han MME når han legger seg ca 19.-19.30.
Men det er ingen fasit på hva en skal gjøre og ikke.. Du gjør ingenting feil! Det er jo du som kjenner barnet ditt best Og du som gjør alt for han
Lytt til morsinstinktet ditt!
Håper nattesøvnen bedrer deg for dere snart! Lykke til