Hjeeelp

Nøste77

Gift med forumet
Linnea er sistemann som ble døpt i dåpskjolen som vi bruker
i familien, men nå er det jo snart lille Pelle sin tur [:)]
Problemet er bare det at vi ikke finner den! [:o]
Jeg mener at jeg KAN ha levert den tilbake til mamma, men
ho sier nei. Og jeg kan ikke komme på flere plasser å leite [&o]

Så da er spørsmålet mitt: vet dere om noen som kan "se"?
Altså hjelpe meg å fine den. Har prøvd inne på generell, men
ingen hjelp å få der.

Er rimelig fortvila her [&o]

Kjenner til den ja. Men det er nok bare å leite videre. Når Kristoffer skulle døpes så fant vi den ikke. Helt til jeg såg noe oppå skapet vårt på soverommet. Jammen var det den. Nå denne gangen så har mamma den, så ho fikk litt panikk. Men hun fant den tilslutt. Hihi.

Lykke til iallefall.

uff, så kjipt! Vi har ei dame i familien som passer på den hele tiden.. veldig greit, for ingen vil være den som mister kjolen etter 120 år..

oisann...

skal hjelpe deg... den ligger ikke hos meg.. tror jeg! [8D][:D]

Lykke til i letingen!

ÅÅ nei kjenner til den vi har leitet etter dåpslua til christian men dukket opp i aug i år. Svigermor hadde lagt den på et lurt sted.
Siden dere har flyttet kan den ligge men noen av baby tingen til Linnea

Åh, skjønner fortvilelsen din - hos oss er det en dame som har ansvar for kjolen - og hun passet veldig på at den ble levert tilbake etter at Johanna ble døpt. Håper den dukker opp igjen snart, den er nok bare lagt på et lurt sted

Jeg har leita gjennom alle bortlagte klær etter Linnea og i alle skap vi har,
men den er og blir borte [&o]
Den er heldigvis ikke 120 år gammel. Mamma sydde den til meg av underkjolen
på brudekjolen sin fordi de ikke hadde råd til å kjøpe en, og så har alle oss søsken
med barn blitt døpt i den siden [:)] Men lua er fra da mamma ble døpt for over 50 år siden [&:]

Får ta ei extra leterunde neste uke. Må la det synke litt, og håpe det dukker opp noe
i drømme [;)]

ORIGINAL: Nøste77

Jeg har leita gjennom alle bortlagte klær etter Linnea og i alle skap vi har,
men den er og blir borte [&o]
Den er heldigvis ikke 120 år gammel. Mamma sydde den til meg av underkjolen
på brudekjolen sin fordi de ikke hadde råd til å kjøpe en, og så har alle oss søsken
med barn blitt døpt i den siden [:)] Men lua er fra da mamma ble døpt for over 50 år siden [&:]

Får ta ei extra leterunde neste uke. Må la det synke litt, og håpe det dukker opp noe
i drømme [;)]

Håper du finner den, det er jo en fin historie bak kjolen.. Og den kan jo bli 120 år gammel![;)]

Lykke til med videre leting![:)]

Off håbe du finne an [:)]

Me får legga håve i bløyd i helgå å finna på någen smarte plassår du kan leida [;)]

Jepp [:D]
Flere hoder tenker bedre enn et.....kanskje [;)]

Hvordan går det? funnet den?

Solveig tror den ligger på en lur plass! SÅ da lurer jeg på.. hvor legger du ting som skal renses mens om venter på å bli renset? Sammen med dressen til mannen?

Back
Topp