Hjeeelp, noen som vet? *vitne*

Escuro

Forumet er livet
Jeg skal i rettsak og vitne på fredag. Har hatt inntrykk av at det bare er inn og ut igjen, og at det tar max 20 min liksom. Men så sier samboeren at jeg kan måtte regne med å vente utenfor i flere TIMER før jeg får komme inn...!!! 

Tror dette er en stor sak da, den er berammet over 10 dager totalt. Jeg aner ikke når den begynner og slutter, har bare fått et klokkeslett hvor jeg skal komme inn. Setter pris på andres erfaringer her :-/

Ja, sånt drar ofte ut.. Jeg vitnet i en sak i 2007 og satt vel nesten 2 timer og ventet etter det tidspunktet jeg fikk beskjed om at jeg skulle møte før jeg kom inn.. Kommer litt an på hva slags sak det er, og hvilke vitner de tar den dagen osv..

Det er nok en "plan" på det, men vær forberedt på at det drar ut...

De gangene jeg har vitnet , har det gått rimlig greit..
Bare venta rundt 15 min over tidspungtet jeg fikk beskjed om.
lykke til :)

Får legge til at den gangen det tok så lang tid så var jeg den som skulle vitne rett etter "offeret" i tingretten.. Da vi var i ankesaken i Lagmannsretten gikk ting litt mer på skinner..

Takk for svar folkens :) Håper virkelig ikke det drøyer altfor lenge. Hehe. Dårlig timing, arrangerer landstreff for jentene på terminforumet mitt den helgen, så er litt kjipt om jeg uteblir fra halve opplegget fredagen :D Jaja, det ordner seg nok på et eller annet vis.

Back
Topp