HJEEELP! lillebror trenger navn!

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Oog vi klarer ikke og bli enige ( Vett det sikkert finnes mange slike tråder) meen.. kanskje en av dere har det perfekte forslag.. Jeg liker navn som Gabriel, Patrick, Levi ... som har vært noen av mine forslag men de vil selvsakt ikke han være med på... eneste han har foreslått er Sonic noe jeg ikke er så begeistra for :p så da er vi like langt.. bare og komme med forslag om noen har ? setter pris på alt av forslag , for jeg er helt tom for ideer :p :D
 
Vi ble ikke enige om hva lillebror her skulle hete. En dag satt vi hos besteforeldre til mannen og som en siste sjanse så spurte vi om hva mennene bakover het. Mens vi satt der og fikk ramset opp masse navn så drev svigermor å sendte mld med mannen. På hver mld var det ett nytt guttenavn. Plutselig passer ett navn på mld sammen med ett dem sier og da fikk vi plutselig ett dobbelt navn til gutten vår. Storesøster har også dobbelt navn. Bare som ett tips for å prøve og finne navn. Vi var langt fra hverandre og trudde vi aldri kom til å bli enige.
 
Jonathan, jeppe, Mons, Isak, Elliot, emmet, Morgan, Hugo, Helmer, samuel :) lykke til med navnevalget!
 
Du får si at om han ikke klarer å komme opp med et mer seriøst forslag sen Sonic selv, så blir det ett av dine!:p
 
Olai, Peder, Ulrik, Mio, Mika, Kasper, Mats, Matteus, Nathaniel, Jakob og Jonas
 
Louis, Scott, Cedrik, Jens, Kaspar, Edvald, Heine, Aslak, Damian, Julio, Robert, Maxim, Tinus, Lillo, Mathis.
 
Oliver
Lukas
Leo
Liam
Nathaniel
Leander
Oscar
Noah
Andreas
Ailo
Dennis
Elias
Victor
 
Sofian, Julian, Kian, Liam, Henry
 
Torben
Eilev
Ivan
Caspian
Linus
Ebbe
Didrik
Matheo
Emrik
Jonas

(Vi blir heller ikke enige.... Dette er noen av forslagene jeg har hatt oppe. Men mannen er helt låst på det ene)
 
Oog vi klarer ikke og bli enige ( Vett det sikkert finnes mange slike tråder) meen.. kanskje en av dere har det perfekte forslag.. Jeg liker navn som Gabriel, Patrick, Levi ... som har vært noen av mine forslag men de vil selvsakt ikke han være med på... eneste han har foreslått er Sonic noe jeg ikke er så begeistra for :p så da er vi like langt.. bare og komme med forslag om noen har ? setter pris på alt av forslag , for jeg er helt tom for ideer :p :D
Har dere funnet navn enda? :)
 
Back
Topp