Hjeeelp! Krise i huset!

Multebær

Andre møte med forumet
Okei, så jeg skal i begravelse i mårra, men.... puppene mine har blitt så enorme at jeg får ikke dratt opp gledelåsen på kjolen jeg skal bruke, eller jeg fikk det til, men i det jeg pusta så sklei glidelåsen ned igjen.. også har jeg tydeligvis fått en bitteliten kul på magen som også synes utenpå kjolen, hva skal jeg gjøre???:bored::eek: Alle tips og kloke ord tas imot med en stor takk:happy:

Skal du tidlig i begravelse? Rekker du en tur innom sentrum/butikken og kjøpe ny kjole? Eller kan du ta en stor jakke/cardigan over? Det blir litt verre om du skal i minnesamvær etterpå... Kan du ta på noe annet? Skjørt og sort bluse?

Edit: Lykke til, og kondolerer ❤️

Har du sort skjørt/fin bukse og en fin bluse ?
Eller en annen kjole i mørk farge ?

Eventuelt ville jeg kjørt på med en stor og god cardigan utpå kjolen, det er jo høst og kaldt ute.

Lykke til :Heartred

Skal du tidlig i begravelse? Rekker du en tur innom sentrum/butikken og kjøpe ny kjole? Eller kan du ta en stor jakke/cardigan over? Det blir litt verre om du skal i minnesamvær etterpå... Kan du ta på noe annet? Skjørt og sort bluse?

Edit: Lykke til, og kondolerer ❤️

Har jakke men den fremhever bare den lille kulen jeg har fått på magen (og jeg har ikke sagt noe til noen enda). Drar tidlig ja, så rekker ingen butikk, og skal i minnesamvær etterpå.

Takk:)

Jepp, det ordna seg:happy: fant en annen svart kjole som jeg ikke visste at jeg hadde. Den går 8cm over kneene, men det får bare gå;):Heartred

Jepp, det ordna seg:happy: fant en annen svart kjole som jeg ikke visste at jeg hadde. Den går 8cm over kneene, men det får bare gå;):Heartred
Alt går i nødens stund :) folk tenker ikke over lengden på kjolen uansett i en begravelse så lenge den ikke er syndig kort hehe. Kondolerer

Da er vi hjemme igjen, og alt ordna seg til tross for større pupper:happy::hilarious: var en veldig fin dag både i kirka og på minnesamværet:Heartred takk for kondolanser og tips:Heartbigred

Back
Topp