Hjeeelp...klesvask!!

tipp

Forumet er livet
Driten henger så altfor godt fast i klærne. Nå tenker jeg må når de har vært ute og lekt og sånne ting. Har prøvd med vanish spray og vanlig vanish pulver,men det funker ikke. Noen som har noen gode tips??

Og nå etter hun eldste begynte i bhg,så blir klærne skikkelig dritten, og driten vil ikke av[8|]

Ingen?

Er det mye sand og sånn skyller jeg det godt før jeg legger det i vaskemaskina.. Blir alltid rent her, om det blir skylt og sånn med en gang..

Hun kom hjem fra bhg på torsdag. Hadde da hatt på seg en brun og rosa genser. Hev den på vask med det samme sammen med andre klær. Ble ikke rent..[8|] 

Vaskemaskinen vår er ikek så gammel heller at den ikke skulle funke som den skal. Hvilken vaskepulver bruker du da? Her bruker jeg omo color

Her går det i blenda sensitive, og om det trengs så kyller jeg godt av først sprayer på vanish og lar det viske litt før det går i vaskemaskinen. Blir så og si alltid rent

Bruker nøytral sitt jeg, for fargede klær[:)] Men noen flekker får man ikke bort, skulle tro det var olje [:'(] Zalo hjelper ofte, lar det ligge litt med det og da kan det bli bra[;)]

Får ha litt mer tålmodighet med å la det ligge litt lengre enn hva jeg gjør kanskje. Når jeg skal vaske klær, så skal jeg vaske klær der og da[&:] men ..får prøve å la de virke litt først ja[:)]

Takk for hjelpen[:)]

Back
Topp