Hjeeelp julebord i morgen :D

Rog90

Glad i forumet
What to do? Har vært på polet å kjøpt alkoholfri hvitvin og tømt i en gammel vinflaske som er 11 %, så det er i boks :p Men hva gjør jeg med veøkomstdrinken :O? Er litt nervøs for å bli oppdaga så tidlig på arbeidsplassen, og det kan fort skje fordi jeg er ikke den som pleier å si nei takl til alkohol :D I tillegg er jeg nygift så mange går liksom å venter på det også. Noen tips :)?

Tror jeg bare ville latet som jeg drakk også helt ut litt og litt:p

Haha julebord jg også , gjort som du bare rødvin alkoholfri og byttet flaske :P ta den i mot og ha den i hånden så går du på do etter litt og heler ut :P

Haha julebord jg også , gjort som du bare rødvin alkoholfri og byttet flaske :P ta den i mot og ha den i hånden så går du på do etter litt og heler ut :P
Hehe, ja får finne ut av noe, går seg nok til :D Litt stress, men skal ikke klage, august baby er verdt det :D Forhåpentligvis har mange vært på vors og har nok med seg selv :D

Ta i mot. Si du må på do, og hell den ut:p

Samme problematikken her i helga gitt... jeg er ikke kjent for å spytte i glasset, så jeg har med 2 (!) flasker og skal legge frem at jeg ble så dårlig av å blande alt mulig sist, så jeg må holde meg til vinen min denne gangen

Skal på julebord med jobben til sambo neste helg. Tenkte bare å si at vi fikk ikke sjåfør, så jeg må kjøre :P Haha!
Hadde jeg bare kunne gjort det, men julebordet er bare 5 min kjøring fra der jeg bor så det går nok ikke for min del. Smakte forresten på den alkoholfrie vinen i går, var ikke god :-/ Hvis det blir for galt får jeg si jeg er dårlig eller snike meg hjem når ingen ser :D

Hadde jeg bare kunne gjort det, men julebordet er bare 5 min kjøring fra der jeg bor så det går nok ikke for min del. Smakte forresten på den alkoholfrie vinen i går, var ikke god :-/ Hvis det blir for galt får jeg si jeg er dårlig eller snike meg hjem når ingen ser :D

Den er værre da ja :) Her er det 20-30 min kjøring :)
Husker sist jeg var gravid på fest, så sa jeg at jeg gikk på antibiotika, så kunne ikke drikke. Vet ikke helt hvor bra det funka :p

Julebord neste helg, funderer og funderer på hvordan jeg skal ro den i havn :D Kan ikke si antibiotika nei, den blir gjennomskuet med engang:laughing002

Back
Topp