Hjeeelp!Hv synes dere?

MissIndependent

Gift med forumet
Nå er det skikkelig snø storm her,det blåser og er surt ute........
Det snør jo kjærringer!![:-]
Jeg har time på HS til 5 mnd kontroll kl 12.30 ,og helt ærlig så frister det lite å gå ut i dette været.......
Jeg har ikke bil,det går ikke buss dit,eneste måten å komme seg dit på er å gå i 10-15 minutter.....
Kan jeg ringe HS og be om å få time en annen dag?
Jeg kommer til å se ut som den avskyelige snømann når jeg kommer frem............

Ja det vil jeg da tru at du kan gjøre.

Jeg hadde nok dratt, ettersom det bare tar 15 minutter[:)]

gjorde det selv i går. Måtte førstta buss i 10 min, så gå i 20. Og dette i snøstorm, gikk så fint at!

Jeg hadde gått hvis ikke det snødde såååå jævlig,men jeg ser ikke ut av verandaen engang........
snakker med hs nå,så får høre hva de har å si[:)]

ORIGINAL: Bolletroll

Jeg hadde gått hvis ikke det snødde såååå jævlig,men jeg ser ikke ut av verandaen engang........
snakker med hs nå,så får høre hva de har å si[:)]

Sånn var det her i går også [8D]

Jeg får vel gå da........
Synes hun damen på HS var rett og slett litt ufin men.......jaja,jeg får pakke meg inn og ta på meg solbriller hvis jeg i det hele tatt skal se hvor jeg går.........

ORIGINAL: Bolletroll

Jeg får vel gå da........
Synes hun damen på HS var rett og slett litt ufin men.......jaja,jeg får pakke meg inn og ta på meg solbriller hvis jeg i det hele tatt skal se hvor jeg går.........

Det går så fint så!!! Var forfriskende å gå i går synes jeg [:D]

DUMME DUMME HS i hvertfall da [:)]

du får tenke at det er deilig når man kommer hjem igjen da..hehehe:) hater snødrit når jeg ikke vil ha det! æsj

Jeg tok min daglige trilletur i dag, i snøstorm. Ikke spesielt moro, men snuppa sov utrolig godt, og når jeg kom hjem så lagde jeg en stooor kjele med grønnsakssuppe. Så da ble det nesten koselig å titte ut på snøen. Nesten...

Back
Topp