Hjeeelp? *detaljer*

mommy_to_be

Gift med forumet
Hei!
Jeg hører egentlig til i FS, men jeg har et spørsmål!
Da dere ble gravide, hadde dere mer utflod enn til vanlig? Jeg føler nesten at det "renner"[>:] MYE mer enn vanlig[8|] Jeg går å venter på g-tester, men de kommer ikke før om 4 dager[:'(]  Har hatt menssmerter i over en uke nå. Ikke så kraftige, men de kommer og går. Samtidig har jeg også vært utrolig kvalmen.
Kan dette være et godt tegn?[:)] Jeg vil ikke håpe for mye...

Takk for hjelp[:D]

høres ut som godt tegn ja .. lykke til ! 

ORIGINAL: jannne84

høres ut som godt tegn ja .. lykke til ! 

Gjør det?![:D] Wohoo! TUSEN takk for svar! ikke greit å være liten og uvitende[;)]

Jeg har mer utflod nå, men det kom ikke så tidlig..

Uansett, lykke til [:)]

lykke til;)

Høres ut som du har festings smerter. Håper du får det resultatet du venter på:)
Lykke til:)

Jeg hadde en del utflod, var veldig kvalm og veldig trøtt en stund før jeg testet positivt. Når skal du ha menstruasjon da? Krysser fingrene for at det er en liten spire der [:)]

ORIGINAL: Charliemor83

Jeg hadde en del utflod, var veldig kvalm og veldig trøtt en stund før jeg testet positivt. Når skal du ha menstruasjon da? Krysser fingrene for at det er en liten spire der [:)]

Jeg har akkurat det samme[8|] Jeg ANER ikke når jeg skal ha TR! trodde den skulle vært her for 4 dager siden, men nei... Har hatt menssmerter i snart 2 uker, men ingen tegn til tanta[:'(]

Back
Topp