Hjeeelp...Barnebursdag

annhe

Glad i forumet
Me skal ha barnebursdag for storebror på fredag. Han vil (og får lov til[:-]) å invitere alle gutane i 3.klasse. Dvs mellom 18 og 20 3.klasse gutar i to timar på fredag. Meny Pizza, sjokoladekake, muffins, brus og godteposar. Me har tenkt at sambo kan vere ute med ein gjeng som vil spele slåball. Så har me bilbane og hockeyspel inne. Men eg reknar med at dei to timane bursdagen skal vere blir rimeleg kaotiske. Er det nokon som har tips til korleis me skal gå fram for å klare oss med kun 2 vaksne..... Er ingen familie i nerheiten som me kan be om å stille opp. Har i tillegg ein baby som også må tas vare på oppi det heile. Har eg teke meg vatn over hovudet????[8D] Ja, ja 2 timar overlever me vel

VÆR UTE!!! Jeg har ikke hatt barnebursdag selv, men kan tenke meg lydnivået på 20 3.klassinger...
Server mat på papptallerkner og alt ute, finn på uteleker. Hadde jeg gjort[:D]

vil sei det samme som drun:)vær ute[:D]om det er vær fordet[:D] men da går nåkk bra skal du sjå[:D]

Jeg har hatt noen barnebursdager nå, siste bursdag leide vi gymsalen på skolen og inviterte alle 40 på 4. trinn. (da var det liv...puh) men vi var selvfølgelig flere voksne (6 stk) 

Det kan bli litt knapt med 2 voksne for dere. Kjenner dere ikke noen ungdommer (13-14 års alderen f.eks) eller noen foreldre fra klassen som dere kan spørre om vil være der og hjelpe dere? Det går selvfølgelig bra med to, men regn med litt knuffing og konflikter som må løses, noen som er lei seg som må trøstes, pølser som skal trekkes slik at en voksen blir opptatt der - blir mye på nr. 2 da.

Er det vær til det så hold selskapet ute. Lag en pølsebod der dere serverer all maten fra. Kle dere gjerne ut som ketchup og sennep, det gjorde et par voksne hos oss sist og det var stor suksess. [;)]

Forøvrig høres det bra ut at dere har lekeplaner klare. Smart å tenke igjennom slik på forhånd. Tenk også da litt hvor lang tid de pleier å orke å drive med samme leken. Ikke fyll opp hele tidsplanen men ha gjerne litt i reserve.

Kanskje noen av foreldrene til gjestene kan hjelpe litt? Ellers signerer jeg det meste av trebarnsmamsen (bortsett fra at jeg aldri har arrangert noe sånn[;)])

Vi hadde selskap for stesønnen min UTE!
Han hadde 16viltre 8-åringer på besøk.
Vi hadde alt ute på en lekeplass utenfor der vi bor.
Satte sammen benker og bord, serverte sjokoladekake, muffins og boller.
Hadde også pølser!
Sparket fotball, klatret i trær og lekte så fint i sammen!
Til slutt fikk alle en godtepose før de gikk hjem.

Brukte kun plastbestikk og tallerkener/ kopper!
Kastet alt i søppelsekker da den store dagen var over.

Dere kan også ha det i skogen..sett opp lavvo - bare ett tips!

Ønsker dere iallefall LYKKE TIL og håper på godt vær [:D][:D]

Back
Topp