Hjeeeelp

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Huff nå er jeg så bekymra... Har tydeligvis fått i meg noe dårlig laks... Vi hadde laksefileer (sånn 4 pk i folieskåler til middag i går... Utløpsdatoen var i går (samme dag) og jeg tenkte ikke på at det skulle være noe farlig... Stekte den godt oppi en pestosaus på 180 grader i 30 minutter... Det smakte ikke noe galt men er redd hvis den var dårlig at smaken har blitt kamuflert i sausen...
Litt senere på kvelden følte jeg meg dårlig (litt sånn som om jeg skulle bli skikkelig forkjølet) og var løs i magen og masse luft... Så våkner jeg nå i natt og er skikkelig uggen og går på badet og spyr og fisken kommer.... (Sorry for detaljer) Nå er jeg så utrolig redd for at dette kan skade fosteret (var 4 uker i går) Prøvde og Google men fant ingenting... Noen som vet?

Tror nok uggenheten kommer av lille mini :) jeg ble både kvalm og fikk diare når jeg ble gravid. For ikke å nevne mensensmerter, ømme bryster. Trodde at jeg skulle få mensen hele tiden.

Tror nok uggenheten kommer av lille mini :) jeg ble både kvalm og fikk diare når jeg ble gravid. For ikke å nevne mensensmerter, ømme bryster. Trodde at jeg skulle få mensen hele tiden.
Får virkelig håpe det!! Men det ble borte igjen når jeg hadde fått det ut og har vært oppe og spist frokost nå, men ikke noe særlig grad av kvalme, og i natt var det helt forferdelig! Huff har fått meg en lærepenge uansett for resten av svangerskapet, -tenke litt mer på hva jeg spiser!!! Håper bare ikke lærepengen blir for dyr!!!! :(
Godt og høre du hadde mensmurringer også, huff jeg blir smårar, trur jo at den skal komme hele tiden, og siden jeg mista uke 5+4 sist så er jeg livredd for reprise.. Men denne gangen SKAL det gå!!! :)

Det er så tidlig i svangerskapet enda at den lille har det nok helt fint. Dere deler ikke blod enda. Spiren får nå all sin næring fra plommesekken.

Npr den har stått i 180 grader i 30 min er den jo trygg å spise også iom at den er gjennomstekt

Back
Topp