Huff nå er jeg så bekymra... Har tydeligvis fått i meg noe dårlig laks... Vi hadde laksefileer (sånn 4 pk i folieskåler til middag i går... Utløpsdatoen var i går (samme dag) og jeg tenkte ikke på at det skulle være noe farlig... Stekte den godt oppi en pestosaus på 180 grader i 30 minutter... Det smakte ikke noe galt men er redd hvis den var dårlig at smaken har blitt kamuflert i sausen...
Litt senere på kvelden følte jeg meg dårlig (litt sånn som om jeg skulle bli skikkelig forkjølet) og var løs i magen og masse luft... Så våkner jeg nå i natt og er skikkelig uggen og går på badet og spyr og fisken kommer.... (Sorry for detaljer) Nå er jeg så utrolig redd for at dette kan skade fosteret (var 4 uker i går) Prøvde og Google men fant ingenting... Noen som vet?
Litt senere på kvelden følte jeg meg dårlig (litt sånn som om jeg skulle bli skikkelig forkjølet) og var løs i magen og masse luft... Så våkner jeg nå i natt og er skikkelig uggen og går på badet og spyr og fisken kommer.... (Sorry for detaljer) Nå er jeg så utrolig redd for at dette kan skade fosteret (var 4 uker i går) Prøvde og Google men fant ingenting... Noen som vet?