Hjeeeelp!

mamma90

Mamma til 1, krysser fingrene for nr 2 <3
Nå er eg en smule redd her eg ligger!
Kjenner det jobbes noe veldig inni magehuset! Plutselig blir magen hard på ene siden, så gjerne frempå, osv!! Har nå lagt meg ned på sofaen, for å se om det gikk over, men det er veldig ubehagelig i korsryggen :/

Hva kan dette vere???

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som kynnere, ikke farlig :)

Kynnere kan oppleves så forskjellig. Jeg fikk skikkelig ubehag sist svangerskap og nå blir jeg kvalm når jeg får det. Livmoren strammes over hele og da kan du nok kjenne det i ryggen. Om det ikke forsvinner når du hviler deg så kan det være lurt å ringe inn for en sjekk. Men høres veldig ut som kynnere da;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kynnere kan oppleves så forskjellig. Jeg fikk skikkelig ubehag sist svangerskap og nå blir jeg kvalm når jeg får det. Livmoren strammes over hele og da kan du nok kjenne det i ryggen. Om det ikke forsvinner når du hviler deg så kan det være lurt å ringe inn for en sjekk. Men høres veldig ut som kynnere da;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Oki.. Da slår eg meg til ro med at det ikke er noe farlig på gang :)

Dumme meg har jo Googlet, og ved kynnere så skal det ikke kjennes bak i ryggen? Stemmer dette?:p

Som alvejenta skriver over, er det ingen fasit på hvordan forskjellige opplever kynnere! Det kan være tilfeldig at du kjenner noe i ryggen samtidig! :) har mye kynnere samtidig som jeg har vond og sliten rygg :)

:) Tror du kan tenke at det er normalt ja :)

Men, for at du skal få den tryggheten du trenger, så kan det jo være greit å snakke om det på neste kontroll ;) Er du som meg og pleier å glemme å spørre om ting (sånn som når man først er hos legen) så er ett tips å skrive det ned på en lapp - gjerne på en post it som du setter på kalenderen ;) eller på kalenderen på tlf som går av med alarm 5 min før time ;)

:) Tror du kan tenke at det er normalt ja :)

Men, for at du skal få den tryggheten du trenger, så kan det jo være greit å snakke om det på neste kontroll ;) Er du som meg og pleier å glemme å spørre om ting (sånn som når man først er hos legen) så er ett tips å skrive det ned på en lapp - gjerne på en post it som du setter på kalenderen ;) eller på kalenderen på tlf som går av med alarm 5 min før time ;)

Skal til jordmor den 14.november, så eg skal begynne på listen :)
Har heldigvis gidd seg ganske greit nå, kjenner liv hvertfall!! Hehe :D takk for tipset!! Eg er absolutt et slikt menneske!! ;)

Back
Topp