hjeeeelp

CaliGirl20

Forelsket i forumet
fikk termin på bursdagen til tantebarnet mitt... 26 aug.... he he.. fikk streng beskjed om å knipe igjenn på den dagen.. for dem ville ha meg med på det selskapet... hehe... lille jenta mi blir 2 år og greier.... [:D]

Jeg har termin 4 dager etter bursdagen til søsteren min - og er fullt klar over at hun ALDRI kommer til å tilgi meg om junior krasjer bursdagen hennes...
Hvem kommer til å få mest oppmerksomhet i fremtiden, liksom - dama som fyller 28, eller lille nussegullenurket som fyller 1 år..? [:D]
Så får knipe igjen - eller trykke hardt på - for å unngå det, ja!

En arbeidskamerat av pappa veddet med han på at pappa kom til å bli bestefar før han fylte femti.
Dette er over ti år siden, og de har tatt det opp med jevne mellomrom.
Det morsomme er at arb.kameraten til pappa blir femti 8. august i år! Første terminen min var 10. aug, og pappa pustet lettet ut, han er ivrig tilhenger av at man føder på termindato, Hehe[:)]
Men etter vi var på UL ble termindatoen flytta til 5. august!
Så jeg har fått streng beskjed om å knipe igjen til vi er over 8. august![:D]

Har termin 11.08, min bursdag 03.08, bryllupsdagen våres 20.08, hund vi hadde da æ va lita hadde bursdag 04.08. Søstra mi har 29.07, svigerinna mi (og min avdøde bæstemor) 28.07 osv. Så har så altfor mange datoa hær, å ungen kan jo komme på alle di hær. 14 daga før og 14 daga ætter termin.

ORIGINAL: T82

Har termin 11.08, min bursdag 03.08, bryllupsdagen våres 20.08, hund vi hadde da æ va lita hadde bursdag 04.08. Søstra mi har 29.07, svigerinna mi (og min avdøde bæstemor) 28.07 osv. Så har så altfor mange datoa hær, å ungen kan jo komme på alle di hær. 14 daga før og 14 daga ætter termin.

Hvilket år?? Vi har og bryllupsdag den dagen.. 2005.. [:D]

Jeg har for sikkerhetsskyld fått termin på bryllupsdagen til pappa da.. og kusina mi har den 1 aug. så vi og har noen å velge mellom akkurat i august.. hihi.. Morsomt det!

ORIGINAL: Teddy81

Huff... håper ikke lille trille kommer på bursdagen til x-en min... 22.august... Har termin27.!

Da må du knipe igjen!! [:)]

Tror du ikke eksen blir glemt om du skulle være så uheldig at nurket kommer den dagen a??

Jeg har termin på faren min sin bursdag [:)] 

Back
Topp