Hjeeeelp, trassalderen har kommet for fullt!! Har en utrolig snill og god snuppe på 2 år. Hun har vært trass en god stund, men nå er det nådd nye høyder. Hun sitter og rister i stolen hvis hun ikke får viljen sin, kaster rundt seg med det ene og det andre, legger seg ned som en sekk (med sine nesten 15 kg er det j*ævla tungt å ta under armen og gå)
Hvordan håndterer dere dette?? Jeg prøver å ikke kjefte, men syns balansen mellom å være streng og kjefte kan være vanskelig etter en lang dag på jobb. Og jeg er redd for å vie for mye negativitet når hun feks har begynt å kaste ting og rope "DUM!!!" hvis noe ikke går hennes vei. Noen som har vært gjennom det samme og vil dele noen tips??
Hvordan håndterer dere dette?? Jeg prøver å ikke kjefte, men syns balansen mellom å være streng og kjefte kan være vanskelig etter en lang dag på jobb. Og jeg er redd for å vie for mye negativitet når hun feks har begynt å kaste ting og rope "DUM!!!" hvis noe ikke går hennes vei. Noen som har vært gjennom det samme og vil dele noen tips??