Hjeeeelp!! Jentenavn!!

dorothy91

Forelsket i forumet
Jeg tror dette er noe av det vanskeligste jeg har vært med på. Noen som har lyst til å dele sine navnelister til jente eller evt dele barnas navn?:) Jeg gir snart opp. Jeg og min mann er ikke det spor nærmere noe som vi liker..
 
På listen vår hadde vi blant annet Emma Nathalie, Mathilde Sofie, Gina Victoria :)
Vår første heter Kine Victoria :)
 
Jeeeg husker rett og slett ikke hva vi hadde sist. Men ville ha Mira, ente opp med Mie. Syns også Aria/Arya, Saga, Enya er fint :)
 
Hvis vi hadde fått jente har jeg bestemt at hun skulle hete Isabella. Nå fant vi ut at det var gutt før vi begynte å prate om navn, så vet ikke helt om jeg hadde fått det gjennom ;) Men det er bare så vakkert!

Ellers liker jeg navn som Lilly, Ella, Ellie, Maria, Clara.
 
Vi skal visst ha gutt, men hvis det hadde blitt jente, var navnene jeg hadde på lista (som typen stort sett ikke var enig i, da) disse:

Edel
Vilma/Wilma
Eli
Lena
Josefine
Leona
Liss/Lis
Tina
Olin
Melanie
Sara
Vera
Alena
Anni/Anny/Annie
Evlyn
Aletta
Selda/Zelda
Saga
Leia
Philippa
Elise
Elli
Elinor
Tula
Lisa
Laila
Flor
Flora
Idun
Freia
Frøya
Ida
Ada
Oda
Leni
Stella
Mari
Bella
Karla
Klara
Alma
Mille
Rosa
Rose
 
Vi venter gutt, men hadde Aurora, Amanda og Hedda på lista. Liker også Thale, Mie og Aurelia/Aurelie, men mannen likte ikke de.
 
Synes selv det er veldig vanskelig å velge jentenavn her også. Venter på at jentenavnet skal falle ned fra himmelen :D men har tenkt noe på S etter barnets 3 oldremødre ❤️
 
Vi skal visst ha gutt, men hvis det hadde blitt jente, var navnene jeg hadde på lista (som typen stort sett ikke var enig i, da) disse:

Edel
Vilma/Wilma
Eli
Lena
Josefine
Leona
Liss/Lis
Tina
Olin
Melanie
Sara
Vera
Alena
Anni/Anny/Annie
Evlyn
Aletta
Selda/Zelda
Saga
Leia
Philippa
Elise
Elli
Elinor
Tula
Lisa
Laila
Flor
Flora
Idun
Freia
Frøya
Ida
Ada
Oda
Leni
Stella
Mari
Bella
Karla
Klara
Alma
Mille
Rosa
Rose

Men kjære, var det jentelista di? Kan jeg spørre om du har en gutteliste jeg kan se? Haha, det er jo MASSE å velge mellom!! :woot::hilarious:
 
Men kjære, var det jentelista di? Kan jeg spørre om du har en gutteliste jeg kan se? Haha, det er jo MASSE å velge mellom!! :woot::hilarious:
Hehe, den ble litt lang, ja :) men ikke filtrert så grundig ... skriver ned alt. Var det noen av dem du likte?
Har en gutteliste ja :) også ufiltrert, de fleste er veldig sånn njææh. Øverste halvdel mest aktuell. Uansett er det ingen der heller som kjæresten liker :meh:

Aron
Tim
Erik
Tore
Einar
Edvin
Jan
Jon
Abel
Are
Arve
Lorens
Odin
Eilif
Selmer
Konrad
Svale
Einar Svale
Kornelius
Salomon
Elliot
Ravn
Falk
Teodor
Kelvin
Alf
Alfred
Agnar
Anvar
Elvin
 
Har falt helt for Annabelle ❤❤

Vi venter en liten gutt da:) men ser enda på navn:p

Elsker jentenavn på A

Amy
Abigael
Adelén
Agathe/Agatha
Alice
Alyssa

Men liker også:
Nathali
Elisa
Leonora
Theolina
Elisabeth
Vivian
 
Leonora

Leandra

Otilie

Oline

Mille

Mie

Livia

Leona

Annabell

Lovise

Amelia

Elena

Har enda flere, lange lister med navn selv om vi lengter fortsatt etter en spire. Ser etter navn som ikke er så oppbrukte her :D
 
Hehe, den ble litt lang, ja :) men ikke filtrert så grundig ... skriver ned alt. Var det noen av dem du likte?
Har en gutteliste ja :) også ufiltrert, de fleste er veldig sånn njææh. Øverste halvdel mest aktuell. Uansett er det ingen der heller som kjæresten liker :meh:

Aron
Tim
Erik
Tore
Einar
Edvin
Jan
Jon
Abel
Are
Arve
Lorens
Odin
Eilif
Selmer
Konrad
Svale
Einar Svale
Kornelius
Salomon
Elliot
Ravn
Falk
Teodor
Kelvin
Alf
Alfred
Agnar
Anvar
Elvin

Hjertelig takk! Vi klarer heller ikke å komme frem til noe, tror jeg må åpne mulighetene litt mer, inkludere flere navn :p
 
Vi skal ha et navn på R ettersom alle førstefødte jentene i familien tilbake til min oldemor har hatt navn som begynner på R. Men har funnet mange fine navn som ikke begynner på R også. Aurora, Luna, Leonora, Iben, Alva, Alvilda, Elvine og Thale for eksempel.
 
Vi skal ha et navn på R ettersom alle førstefødte jentene i familien tilbake til min oldemor har hatt navn som begynner på R. Men har funnet mange fine navn som ikke begynner på R også. Aurora, Luna, Leonora, Iben, Alva, Alvilda, Elvine og Thale for eksempel.
Jeg liker så godt Rikke <3 men mannen vil ikke :/ vi har lagt alt på is å venter til jentungen er født :)
 
Vi har stått mellom Mari, Alma, Solveig og Astrid; blir nok det siste :) I tillegg liker jeg Alva, Johanne, Helle, Erle, Sigrid og Josefin/Josefine.
 
Back
Topp