Hjeeeeelp...

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Hjeeelp meg.. Sitter her i samme rom som en fotball gal samboer..Han går helt av skaftet hver gang Tottenham skorer mål nå..Kansje jeg må sende han avgårde i denne?? 

Noen andre som har fotballgal kjæreste/samboer/mann???     

Heldigvis ikke fotball-gal, men alt av vinter-idrett må ses på, så jeg sitter på andre stua med den bærbare hele helgene jeg nå...

Har ikke bærbar jeg.. For den er ødelagt..
Så vi sitter i samme rom her..[:@]

Off ja.. her er det liverpool for alle penga.. Han skal   avgårde for å se kamp ute nå..glad jeg slipper å se det på min tv"

hehe min er også fotball gal, men nå er ikke jeg det grann bedre[:D] men kan skjønne frustasjonen din, er man ikke inntresert kan det bli litt mye noen ganger

min samboer er også veldig fotballgal...
Men jeg er jo også veldig int i fotball, men mest i den norske serien..
Så nå er jeg ikke like engasjert som jeg mest sannsynnligvis blir i april [:D]
Men tven står på, og det er fotball..

har en som e sportsgal generelt. har sotte å sett på hopp i dag å fy kor kjedeli d e.
han vil se næsten alt å sport spes fotball å vinteridrett.
å æ e ikkje d fnugg interessert i sport

Mannen min er fotballgal ja...eller rettelse: mannen min er SPORTSgal!
Akkurat nå er han på hockey-kamp, og ellers er han glad i å se sport på TV.

Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til OL begynner! Da skal ha se nesten ALT...og det er så kjeeeeeedeeeeeeeliiiiiiig!

M

[:)]Her i huset er det ingen som er fotball intereserte,heldigvis. MEN- jeg er vintersports hekta!!! Gleder meg som en #¤&¤%& til vinter OL!
Har ned telling med kalender på kjøleskapsdøra....Kommer til å være klistret til tv under OL ja!!!

Bare hils mannen din og si at LIVERPOOL er BEST!!! [:D]
Er ikke fotballgal han jeg bor sammen med, men interessert vil jeg si. [:)]

Back
Topp