Hjeeeeelp!

2barns mor

Elsker forumet
meg å få bort alle kvisene som bare popper ut i ett sett,emoticon vil ikke ha de. TIPS!!!!!! 

Lure litt på d samme... Komme liksom øve alt

Har hørt at huden kan reagere på mye den ikke gjorde før og det kan utløse kviser.
Kanskje prøve en annen mild hudkrem (høre på apoteket?), rense ansiktet, vaske sminkekoster og bytte ut gammelsminke? Vet ikke om det hjelper, men det er kanskje verdt et forsøk. Også ikke minst - drikke mye vann :0)

Babylykke81 skrev:
Har hørt at huden kan reagere på mye den ikke gjorde før og det kan utløse kviser.
Kanskje prøve en annen mild hudkrem (høre på apoteket?), rense ansiktet, vaske sminkekoster og bytte ut gammelsminke? Vet ikke om det hjelper, men det er kanskje verdt et forsøk. Også ikke minst - drikke mye vann :0)

Drikker jeg mere vann nå så må jeg flytte inn på do. hahahaha  emoticon

yr^ skrev:
Lure litt på d samme... Komme liksom øve alt

Ja det gjør det på meg også, ikke pent i det hele tatt :( Hadde samme problemet da jeg var gravid med første mann også, og jeg var ikke mye pen da eller emoticon  må snakke med legen eller apoteket tenker jeg!

Slitsomt:( 

Er jo så hormonelt, akkurat som en var i tenårene. har heldigvis sluppet unna denne gang, men har hatt det før. Er det en liten trøst har det pleid å roe seg etter de 12 magiske ukene:)

Dei værste e dei som komme på ryggen for dei e så ømme og vonde...
Håpe det gir seg itte veke 12, for d nærme seg heldigvis me stormskritt nå.

2barns mor skrev:

Babylykke81 skrev:

Drikker jeg mere vann nå så må jeg flytte inn på do. hahahaha  emoticon

Hihihi emoticon

Back
Topp