HJEEEEELP! *Mat uten komfyr!?*

Nitapus

Forumet er livet
VI har jo nettopp flytta så vi har enda ikke fått kjøpt oss komfyr.... og jeg aaaner virkelig ikke hva jeg skal ordne meg til middag! Vi har micro da... så jeg ser fjordlandmiddager i min fremtid! [:(]

Noen som vet noe lurt jeg kan lage? [8|]

Jeg er vanligvis kreativ i matveien mn når jeg vet jeg ikke kan koke steike eller bake så bare.... ble det blankt i hode mitt! [&:]

Sånnher ser det forresten ut hos oss nå(ikke helt påplass enda!):
http://nitapus.wordpress.com/2011/02/27/ny-leilighet/

Har du gassgrill med kokeplater?

Den brukte vi en gang strømmen gikk midt i matlagingen[:@]
Vi gikk ned på boden der grillen stod og åpnet døra ut, funket fint d[:D]

Men det aller beste er nok om den står ute under halvtak da[;)]

ORIGINAL: Sol76

Har du gassgrill med kokeplater?

Den brukte vi en gang strømmen gikk midt i matlagingen[:@]
Vi gikk ned på boden der grillen stod og åpnet døra ut, funket fint d[:D]

Men det aller beste er nok om den står ute under halvtak da[;)]

Huff nej det har vi heller ikke! [&o]

vi brukte å spie rett i kopper, fjorland, toro å disse andre mikro matene... eller så brukte jeg å lage mat hos andre (mine foreldre eller bf sin mor) å varmet da opp i microen ;)

Velkommen til Mo!
Er desverre dårlig med ideer her, ingen som kan låne dere kokeplater eller lignende?

Frossenpizza skal visstnok funke å lage i micro..

Jeg har en oppskriftsbok der det bare er micro oppskrifter...kan poste en oppskrift for dag! (Arvet etter bestemor, som sikkert nok har fått/kjøpt den da microene kom i butikken)

ORIGINAL: lillesola

Velkommen til Mo!
Er desverre dårlig med ideer her, ingen som kan låne dere kokeplater eller lignende?

Takker! Tror ikke det... er ikke så mange som har sånt for tiden....[8|]

ORIGINAL: Dinedama

Frossenpizza skal visstnok funke å lage i micro..

Hm ja vi har sånn egen pizza fungsjon... mn da tror jeg heller jeg vil lage pitapizza for jeg er ikke så glad i grandis...[8D]

ORIGINAL: Elissa85

Jeg har en oppskriftsbok der det bare er micro oppskrifter...kan poste en oppskrift for dag! (Arvet etter bestemor, som sikkert nok har fått/kjøpt den da microene kom i butikken)

Å så flott! Takk!!! [:D][:D][:D]

Okei :/

Googla litt og fant litt oppskrifter:

http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=4365

ORIGINAL: lillesola

Okei :/

Googla litt og fant litt oppskrifter:

http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=4365

TAKK!! [:D]

Velkommen nordover!!

Skal dere være lenge uten komfyr? Er mulig vi har en sånn hybelkomfyr med to plater stående her et sted hvis dere har krise. Kan høre med min gode mann, hvis dere er i beit?

Her går det mye i grilla kylling, potetsalat, mais og sursøt saus når ungene er syke [8|]

ORIGINAL: RenathePro

Her går det mye i grilla kylling, potetsalat, mais og sursøt saus når ungene er syke [8|]

Det hørtes egentlig veldig godt ut!!! Hvorfor kjøpte jeg ikke det da jeg var på butikken!? XD

ORIGINAL: miraculix

Velkommen nordover!!

Skal dere være lenge uten komfyr? Er mulig vi har en sånn hybelkomfyr med to plater stående her et sted hvis dere har krise. Kan høre med min gode mann, hvis dere er i beit?

Mulig det årner seg til helga... og inntilda har jeg mat for jeg har vært å hamstra fjorlandferdigmat [8D]

Back
Topp