Hjeeeeelp jeg skal til tannlegen.

tyren86

Forelsket i forumet
Ååå i dag skal jeg til tannlegen. Må ha rotfylling. Uff. Jeg har så tannlege skrekk. Gråter bare ved tanken på å dra. Er som ett lite barn. Uff. Jeg gruer meg veldig.

Uff, skal tenke på deg. Hater selv å gå til tannlegen. Var inn å oppererte ut TO visdomstenner. Trodde virkelig jeg skulle dø!! Men det gikk bra, og fikk jo så mye smertestillende at det gjorde jo ikke vondt. hehe.
Masse lykke til!!!!

Takk <3 er bare livredd for rotfylling. :(

Masse lykke til! Kommer til å gå bra...man tror altid det verste men så pleier det å gå bra og det er sååå god følelse når det er ferdig og da kan man være stolt av seg sjølv ;)

Ja jeg håper bare jeg klarer og gjennomføre det . Har en tendens til og avbryte og gå hjem :/ æsj.

Men du mååå til slutt og når det er ferdig så slipper du å stressa over det ;) men eg veit ka du meinar, eg har sjølv tendens til det :/

Jeg skal prøve. Uff. Timen er ti over ett i dag. Grusomt forferdelig. :/

Lykke til! :)

Har tannlegeskrekk selv, men nok en mildere utgave. Håper du er ferdig nå og at alt gikk fint :)

Det gikk fint jeg klarte og gjennomføre det. Nå sitter jeg med tannpuss uten like men det er vist normalt etter rotfylling :)

Ja en god følelse :) skal ha en ny rotfylling på tirsdag. Uff... Gruer meg jo like mye. Men skal bli godt å bli ferdig. :)

Back
Topp