Hjeeeeelp anyone????

*Har fått en engel*

Glad i forumet
Noen som kan hjelpe meg med kordan eg kommer meg inn på riktig plass.... kordan fikser eg fra FS til februar forumet? og kordan endrer eg opplysningene mine og får "ER GRAVID" og får sånn skjema nede på siden med alt det der greiene ????

PLEASE... anyone..

Hilsen en HORMONELL kjerring som vil ha HJELP på sekundet helst..... ;)))))

der du logger inn: går du inn på min side etter at du har logget inn, og videre inn på mine opplysninger og legg til barn eller termin, og skriver inn terminen du har...

du kommer ikke rett inn på forumet slik som du gjorde på FS... jeg aner ikke hvorfor... men då får du registert at du er gravid... :)

takk takk.. nå har g fått det til.. men det forumet som kommer opp automatisk nå er Generellt forum :S hmmm...... jaja. eg klarer vell å trykke meg frem til det hver gang :) hihihihi...

ORIGINAL: Ønsker en engel

takk takk.. nå har g fått det til.. men det forumet som kommer opp automatisk nå er Generellt forum :S hmmm...... jaja. eg klarer vell å trykke meg frem til det hver gang :) hihihihi...

er sånn her og...

oki :) men da får det bare være sånn :) TAKK TAKK :))) og GRATULERER med spire :)))) så koselig vi ska få det her inne :))

Back
Topp