HjEEEEeelp..! Oppdatert..

Bruker552mar

Forumet er livet
Lillemann på litt over 7 uker har blod i avføringen... [:o][:o][:o]

Hva er det, hvorfor  og hva gjør jeg?!?!?! *Harlittpanikkogklarerikkeåtenkeheltklartnå* [&:]

Oppdatering:
Kom til lege, som konfererte med en barnelege pr telefon mens jeg var der..

Må se det an til neste bleieskift. Er det fortsatt en del blod så skal vi ta direkte kontakt og så legges inn og sendes til barnemedisinsk avdeling i Bodø.. Da kan det være en slags tarmslyng (noe som er lite trolig pga har ikke smerter), eller en medfødt tilstand der en har utposning på tynntarmen, og i denne kan det bli et slags magesår... [:o]

Hvis det ikke kommer mer blod går vi utfra at det var en rift eller et sprukket blodkar, og da skal jeg kontakte fastlege for sjekk på mandag..

Takk for alle gode tanker [:)]

Jaaa, vurderer det sterkt.. Skulle bare høre her først om noen hadde noen gode "tips" eller erfaringer først..

ORIGINAL: MiaC

hmm...aner ikke! Selv hadde jeg nok ringt legevakta å spurt, bare for sikkerhets skyld [:)]

signere denne eg

Da har jeg ringt og skulle komme med en gang, må bare få hit barnevakta til eldstemann først..

oj,bra dere fikk komme med engang da..

lykke til ja...

ORIGINAL: ønsker.oss.en.spire

Lykke til! Håper ikke det er noe farlig!

Sign

ORIGINAL: *Daizee*

ORIGINAL: ønsker.oss.en.spire

Lykke til! Håper ikke det er noe farlig!

Sign
signerer jeg også[8|]

*godbedringklemmer*

ORIGINAL: ¤Mango¤

Oi, håper det ikke er noe farlig [:)]

Signerer. Masse god bedring.[:)]

Kom til lege, som konfererte med en barnelege pr telefon mens jeg var der..

Må se det an til neste bleieskift. Er det fortsatt en del blod så skal vi ta direkte kontakt og så legges inn og sendes til barnemedisinsk avdeling i Bodø.. Da kan det være en slags tarmslyng (noe som er lite trolig pga har ikke smerter), eller en medfødt tilstand der en har utposning på tynntarmen, og i denne kan det bli et slags magesår... [:o]

Hvis det ikke kommer med blod går vi utfra at det var en rift eller et sprukket blodkar, og da skal jeg kontakte fastlege for sjekk på mandag..

Takk for alle gode tanker [:)]

Back
Topp