HJEEEEEEEELP!! *Ang omgangssyke*

*Musti*

Forumet er livet
Lillesnuppa på 3 år har hatt omgangssyke siden mandag..har kommet begge veier [:'(]
Hun har enda diarè.. I morges og onsdagsmorgen hadde hun tørr bleie.. Får så og si ikke mat i henne og lite drikke..
Har fått tips om farris og eplejuice.men jeg får henne IKKE til å drikke det..
Kan jeg da gi henne Eliaspotetgull og eplejuice? For det har hun faktisk spurt om å få..
Må legge til at allmentilstanden hennes er super.. INGENTING som tyder på omgangssyke..

Ville helt klart gitt henne det da ja! [:)]

God bedring!

hadde gitt akkurat hva hun ville ha!

Når amalie er sykest får hun cola og chips! Så fort matlysten er kommet tilbake går vi over på saft!

hadde gitt henne det jeg hadde fått i henne, og fulgt med videre på almentilstanden. innsunkne øyne, stående hudfolder, bleiene, tørre slimhinner osv.

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

hadde gitt akkurat hva hun ville ha!

Når amalie er sykest får hun cola og chips! Så fort matlysten er kommet tilbake går vi over på saft!

I folderen jeg fikk på apoteket i går,sto det at man ikke skulle gi de cola..

ser ut til at vi har det samme[:'(][&o] men kjennes ut som at det snart er over for min del, men jeg er veldig slapp etter 5 dager... kjøpt meg idoform på apoteket, stopper ikke, men regulerer. prøver å drikke masse. lykke til og god bedring[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

ser ut til at vi har det samme[:'(][&o] men kjennes ut som at det snart er over for min del, men jeg er veldig slapp etter 5 dager... kjøpt meg idoform på apoteket, stopper ikke, men regulerer. prøver å drikke masse. lykke til og god bedring[:)]

Jeg trodde det var over onsdag siden hun da ikke hadde kasta opp siden natt til tirsdag..
I går morges våkna jeg til ei fontene i senga hennes..da var det på ny runde [:'(]

De er ofte redde for at det skal komme opp igjen , slik det gjorde da de var syke:-) Jeg har alltid sverget til gele og vaniljesaus laget litt kosestund. Skulle det komme opp igjen så er det enkelt å kaste opp

Back
Topp